تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی بانک‌ها هم مشتری شرکت‌های دانش بنیان می‌شوند

شرکت‌های دانش بنیان امن‌تر از بانک‌ها عمل می‌کنند/ وقتی که بانک‌ها هم مشتری امنیت شرکت‌های دانش بنیان می‌شوندبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش‌بنیان سبب رشد کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

امروزه استفاده از وسایل هوشمند در زندگی افراد بسیار رونق پیدا کرده است و به کمک همین وسایل است که می‌توان زندگی خود را هوشمند کرد و البته اتصال وسایل و اشیاء به اینترنت هم یکی از ویژگی‌های این فناوری جدید است.

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سیستم‌هایی برای اتصال اشیاء به اینترنت شده است یعنی از این ابداع می‌توان برای حفاظت اسناد و مدارک بانک‌ها بهره برد.

امنیت بسته های خود را با قفسه های دانش‌بنیان تضمین کنید

این استارت آپ ها قفسه‌هایی را در شرکت‌های بزرگ و بانک‌ها تعبیه می‌کند که همانند صندوق امانات بانک‌ها هستند و شما می‌توانید با امنیت خاطر از بسته‌های خود مراقبت کنید.

از جمله ویژگی‌های مثبت صندوق‌ها آن است که هنگامی که شما بسته‌ای را دریافت کنید، برایتان پیامی با کد مخصوص ارسال می‌شود و درون قفسه قرار می‌گیرد؛ هنگامی که بخواهید بسته خود را از قفسه خارج کنید باید حتما کد مخصوص را وارد کرده و بسته را تحویل بگیرید.

از این قفسه‌ها در بانک‌ها  همچنین شرکت‌های حمل و نقلی استفاده بسیاری می‌شود زیرا برای آنها امنیت و آسایش خاطر مشتریان شرط اول است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی بانک‌ها هم مشتری شرکت‌های دانش بنیان می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..