تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز غبار آلوده بودن آسمان کانادا چه بود؟+ تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛دود ناشی از آتش سوزی‌های گسترده در غرب کانادا باعث شد تا آب و هوا در بدترین شرایط ممکن خود قرار بگیرد. ۵۵۰ آتش سوزی درسرتاسر سواحل غربی باعث شد تا آسمان کاندا را دودی رقیق بپوشاند. میزان آلودگی هوا در بالاترین سطح قرار دارد و دود رقیق سلامت شهروندان را به شدت به مخاطره می‌اندازد. کاهش دید باعث شد که روز یکشنبه و دوشنبه برخی از پرواز‌ها در استان غربی کانادا کنسل یا با تاخیر انجام شد. اواخر هفته گذشته این دود رقیق به یکی از استان‌های مجاور یعنی آلبرتا رسید و آسمان آنجا را هم تحت تاثیر خود قرار داد.

آسمان غبار آلود در غرب کانادا +عکس

کاربران فضای مجازی عکس‌های بسیاری از آسمان کانادا منتشر کردند که به رنگ قهوه‌ای و نارنجی درآمده و تقریباً چیزی را به خوبی نمی‌توان دید. کشور کانادا به علت آتش سوزی‌های گسترده شرایط را برای شهروندان خود اضطراری اعلام کرد. هم اکنون صد‌ها نفر از ساکنین غرب کانادا در حال تخیله از خانه‌های شان هستند یا به آن‌ها هشدار داده شده تا هر چه زودتر محل سکونت خود را ترک کنند.

آسمان غبار آلود در غرب کانادا +عکس

بیشتر بخوانید:راز قرمز شدن ناگهانی آسمان عراق چه بود؟ +فیلم 

علاوه بر آن هزاران نیرو آتش نشان در حال کمک گرفتن از استان‌های دیگر و کشور‌هایی همچون استرالیا، مکزیک و نیوزلند هستند. دولت فدرال کانادا برای مقابله با این مشکل نیز نیرو‌های کمکی را فرستاده اند. سال گذشته غرب کانادا به مدت ۱۰ هفته در شرایط اضطراری بسر برد که سرانجام ۱۲ هکتار زمین در آتش سوخت و از بین رفت.

آسمان غبار آلود در غرب کانادا +عکس


منبع: میزان

انتهای پیام/

آسمان غبار آلود در غرب کانادا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز غبار آلوده بودن آسمان کانادا چه بود؟+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..