تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه: به تحریم‌های آمریکا واکنش نشان می‌دهیم

خبرگزاری تسنیم: مسکو تحریم‌های جدید واشنگتن علیه روسیه را بی‌پایه‌واساس توصیف کرده وعده داد به آن‌ها پاسخ خواهد داد.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که تحریم‌های جدید ایالات متحده علیه روس‌ها به‌خاطر موارد ادعایی حملات سایبری و تأمین فرآورده‌های نفتی برای کره شمالی بی‌پایه‌واساس است. وی وعده داد که مسکو به این اقدامات پاسخ خواهد داد.

به‌نوشته رویترز، در بیانیه‌ای که در وبگاه وزارت خارجه روسیه منتشر شده است، ریابکوف گفته است که این تحریم‌ها براساس بهانه‌های واهی اعمال شده‌اند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اخیراً طی دو نوبت، تحریم‌هایی را علیه شرکت‌ها و شهروندان روسی اعمال کرد و آن‌ها را در فهرست سیاه تحت تحریم آمریکا قرار داد. دولت ایالات متحده آمریکا ادعا کرده است که این افراد در تأمین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کره شمالی و همچنین حملات سایبری به آمریکا نقش‌آفرینی کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه: به تحریم‌های آمریکا واکنش نشان می‌دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..