تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انواع ماسک های جوانه گندم +خواص آن

انواع ماسک های جوانه گندم و خواص آن ماسک جوانه گندم

ماسک جوانه گندم

جوانه گندم حاوی مواد مغذی فراوانی است که هم برای پوست و هم برای مو مفید است.برای چاقی صورت و روشن تر شدن پوست می توان از ماسک های جوانه گندم نیز استفاده کنیم ما در بخش مد و زیبایی نسیم فان خواص گندم و انواع ماسک های آن را برای شما گردآوری کرده ایم پس ما را همراهی کنید.

خواص جوانه گندم برای پوست 

پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B است.ویتامین E را می توان  به عنوان یک معجزه گر و اکسیر جوانیبرای پوست و داشتن خواص ضد پیری، معرفی کرد.امروزه مکمل‌های ویتامین E زیادی برای تامین نیاز روزانه وجود دارد، امامی توان با اضافه کردن جوانه گندم به رژیم غذایی روزانه به راحتی ویتامین E مورد نیاز بدن را بدست آورد. سلنیوم و منیزیوم موجود در جوانه گندم، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است.به اعتقاد برخی از متخصصان پوست و مو ، جوانه گندم در درمان انواع جوش صورت و ناراحتی های پوستی مفید و موثر است.جوانه گندم به دلیل سرشار بودن از آنتی اکسیدان، راهی برای بازسازی سلول‌ها است. به عبارت دیگر، بدن شما هیچ وقت با کمبود ذخیره سلول‌های سالم جدید ، به ویژه سلول‌های پوستی، مواجه نمی‌شود. به همین دلیل مصرف جوانه گندم پوستی سالم و درخشان به شما می‌دهد. به علاوه، لازم نیست فقط جوانه گندم را به صورت خوراکی مصرف کنید بلکه می‌توانید از آن به عنوان ماسک استفاده کنید تا از سلول‌های مرده سطح پوست خلاص شوید.جوانه گندم سرشار از ویتامین‌های E و C است. از همین‌ رو یک ضد‌ لک قوی به شمار می‌‌رود و مصرف آن به صورتخوراکی یا ماسک، از ایجاد لکه‌‌های ناشی از آفتاب جلوگیری می‌‌کند.

ما بعد از آشنا شدن با خواص جوانه گنم چند نمونه از ماسک های جوانه گند را در ذیل برای شما گردآوری کرده ایم که عبارتند از

ماسک جوانه گندم

ماسک جوانه گندم

ماسک جوانه گندم برای سفت شدن پوست

موادی که در تهیه این ماسک استفاده می شود:

پودر جوانه گندم ۱ قاشق چایخوری ،عسل ۱ قاشق چایخوری،عرق گل بهار نارنج ۲ قاشق سوپخوری،

پودر جوانه گندم را با عرق گل بهار مخلوط کنید تا خمیری یکدست به دست آید سپس عسل را به آن اضافه نمائید و به مدت نیم‌ساعت بر روی پوست تمیز قرار دهید و سپس با آب ملایم بشوئید این ماسک جهت سفت کردن و تغذیه پوست هفته‌ای ۲ بار قابل استفاده است. ماسک ذکر شده جهت انواع پوست‌ها قابل استفاده است.

خواص خاک رس و ماسک های آن را ببینید 

ماسک جوانه گندم

ماسک جوانه گندم

ماسک جوانه گندم برای جوش سرسیاه

موادی که در این ماسک مورد استفاده قرار می گیرد :عسل : دو قاشق غذاخوری،جوانه گندم : مقداری ،

جوانه گندم تازه را آسیاب کرده تا کاملا خرد شود.سپس عسل را به آن اضافه کرده و آنقدر به هم می زنیم که حالت خمیری روان پیدا کند.این ماسک را به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار دهید .
و در این فاصله دراز بکشید استراحت کنید و صحبت نکنید.این ماسک به علت دارا بودن عسل قدرت تقویت کنندگی و پاک کنندگی زیادی دارد.عسل علاوه بر تقویت پوست وشفابخشی ، پاک کنندگی بسیار خوبی است.این ماسک برای افرادی که جوش سرسیاه دارند و لک صورت ، گزینه بسیار مناسبی است.

ماسک جوانه گندم

ماسک جوانه گندم

 ماسک جوانه گندم برای لایه‌برداری پوست 

موادی که در این ماسک مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

۳ قاشق غذا خوری عسل ،۳ قاشق غذا خوری شیر ،۳ قاشق غذا خوری پودر جوانه گندم

عسل را روی حرارت ملایم قرار داده تا به حالت شل یا روان در آید سپس جوانه گندم و شیر را آرام آرام به آن اضافه می کنیم .یک ماده خمیری شکل بدست می آید .خمیر بدست آمده را بر روی پوست خود بمالید ۲۰ دقیقه منتظر بمانید ماسک را از روی صورت به طور ملایم از بالا به پایین بردارید و با آب ولرم شستشو دهید .

ماسک جوانه گندم

ماسک جوانه گندم

 ماسک جوانه گندم برای نرمی پوست

۱قاشق غذاخوری جوانه گندم آسیاب شده را با یک عدد زرده تخم مرغ به خوبی مخلوط کنید تا حالتی خمیری شکل به دست آید. این ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست قرار دهید.در این مدت باید به هیچ عنوان عضلات صورت را تکان ندهید. سپس صورت را پاک کرده و با آب ولرم بشویید.

گروه مد و زیبایی نسیم فان

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انواع ماسک های جوانه گندم +خواص آن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..