تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاق شدن زنان، کم بودن فضای ورزشی

متاسفانه چاقی عامل 24 بیماری است و نداشتن سبک زندگی صحیح در جامعه باعث شده تا 50درصد افراد با چاقی روبرو شوند.

دکتر سید مصطفی شیر یزدی در نخستین جلسه کمیته تخصصی سلامت زنان استان یزد، با بیان اینکه تامین سلامت بانوان در واقع تامین سلامت همه افراد جامعه است، خاطر نشان کرد: با بالا بردن میزان آگاهی بانوان از سرطان‌های شایع و آموزش راهکارهای پیشگیری از آنها می‌توانیم سلامت زنان را بهبود بخشیم و از افزایش میزان سرطان در جامعه جلوگیری کنیم.

وی سه عامل قابل کنترل برای پیشگیری از بروز سرطان را رژیم غذایی، تحرک فیزیکی و استرس برشمرد و افزود: با مدیریت این سه فاکتور می توانیم به میزان 50 درصد از بروز سرطان پیشگیری کنیم.

دکتر شیریزدی با بیان اینکه برای بالا بردن نشاط و سلامتی جامعه باید عزم همگانی وجود داشته باشد، اذعان داشت: آموزش و پرورش، صداوسیما و دیگر رسانه ها می توانند در حوزه آموزش سلامت و مهارت های اجتماعی فعالیت کرده و نشاط را به جامعه هدیه کنند.

وی افزایش مراکز مشاوره و ارائه امکانات برای بهره وری از آنها را دیگر راه‌های افزایش سلامتی در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: ورزش و رژیم غذایی مناسب از عوامل پیشگیری از بسیاری از سرطان‌ها از جمله سرطان پستان است.

این جراح یزدی با تاکید بر ضرورت افزایش مراکز تفریحی و ورزشی ویژه بانوان، تصریح کرد: متاسفانه چاقی عامل 24بیماری است و نداشتن سبک زندگی صحیح در جامعه باعث شده تا 50درصد افراد با چاقی روبرو شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاق شدن زنان، کم بودن فضای ورزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..