تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ حضور روحانی در مراسم رونمایی از صنایع دفاعی

مراسم سالروز صنعت دفاعی امروز سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد. مراسم سالروز صنعت دفاعی امروز سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد. پیش از آغاز این مراسم از نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های صنایع دفاعی کشور بازدید کرد.

همچنین رونمایی از یک جت جنگنده ایرانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و نخستین هواپیمای جنگنده ایرانی به نام کوثر همزمان با ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی به فرمان دکتر روحانی به پرواز درآمد.

هواپیمای کوثر یک هواپیمای جنگنده پیشرفته با مأموریت پشتیبانی نزدیک هوایی است که به صورت کاملا بومی ساخته شده و ایران را در زمره معدود کشور‌های دارای فناوری طراحی و ساخت هواپیمای جنگنده با سامانه‌های اویونیک و کنترل آتش نسل چهار قرار داده است.

این هواپیما در دو نوع تک کابین و دو کابین قابل تولید است که نوع دوکابینه علاوه بر قابلیت رزمی، برای آموزش خلبانان در مرحله پیشرفته کاربرد دارد. در این مراسم امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سورنا ستاری معاون فناوری رییس جمهوری و برخی از فرماندهان نظامی و مسئولان این وزارتخانه حضور دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ حضور روحانی در مراسم رونمایی از صنایع دفاعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..