تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمزمه دلنشین دعای عرفه در خراسان شمالی

مراسم محوری دعای عرفه در مصلای امام خمینی و آستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد با حضور خیل خداجویان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان شمالی همزمان با روز عرفه، مراسم قرائت دعای عرفانی و روحبخش عرفه در اقصی نقاط استان به ویژه بقاع متبرکه و آستان امامزادگان برگزار شد. مراسم محوری دعای عرفه در مصلای امام خمینی بجنورد با حضور خیل خداجویان و تشنگان معرفت و نیایش برگزار شد. با توجه با اینکه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دعای پرمضمون عرفه را با نهایت خضوع و خشوع در طرف چپ جبل الرحمه در جوار خانه خدا قرائت فرموده اند، عموم مردم این دعا را با یاد امام حسین (ع) می شناسند.
همچنین ساعت ۷ صبح امروز چهارشنبه در بجنورد و دیگر شهرها و روستاهای استان نماز عید سعید قربان برپا می شود.

زمزمه دلنشین دعای عرفه در خراسان شمالی زمزمه دلنشین دعای عرفه در خراسان شمالی زمزمه دلنشین دعای عرفه در خراسان شمالی زمزمه دلنشین دعای عرفه در خراسان شمالی زمزمه دلنشین دعای عرفه در خراسان شمالی زمزمه دلنشین دعای عرفه در خراسان شمالی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمزمه دلنشین دعای عرفه در خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..