تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیری که چشم به غرب دارد صندلی خود را ترک کند

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در واکنش به بیانیه حمایتی اتاق بازرگانی ایران از FATF گفت: مدیری که چشم به غرب دارد باید صندلی خود را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، مراسم هم اندیشی شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی  با حضور غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور، و جمعی از فعالان اقتصادی و روسای اتاق های بازرگانی برگزار شد.

در ابتدای مراسم، برخی از حاضرین به اعلام نقطه نظرات خود پیرامون مشکلات پیش روی فعالیت‌های اقتصادی پرداختند.

در ادامه این مراسم، حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، به مناسبت هفته بسیج اصناف به برخی از فعالیت های این سازمان پرداخت و گفت : اصناف و بازاریان حدود 11 هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی ایران کردند و سهم بسزایی در به ثمر رسیدن نهال انقلاب ایفا نمودند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: ضعف مدیریت بحران توسط دولت موجب رخ دادن برخی اتفاقات شد که خوشبختانه در حال برطرف شدن است.

حسن پور در ادامه با اشاره به مدیرانی که منتظر کمک غربی ها هستند گفت: مدیری که چشم به غرب دارد باید صندلی خود را ترک کند.

در پایان این مراسم از مسئولین و فعالان اقتصادی تقدیر به عمل آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیری که چشم به غرب دارد صندلی خود را ترک کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..