تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیدات ویژه پلیس پیشگیری پایتخت برای نمازگزاران عید قربان

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از تمهیدات ویژه پلیس برای تامین امنیت نمازگزاران عید قربان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ کیوان ظهیری با اشاره به برگزاری نماز عید قربان از نخستین ساعت صبح چهارشنبه ۳۱ مردادماه در نقاط مختلف تهران گفت: پلیس پایتخت به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: گشتهای ویژه پلیس در مناطق مختلف و در اماکن برگزاری نماز عید قربان به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارند تا این مراسم عبادی در امنیت کامل از سوی شهروندان برگزار شود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت همچنین تاکید کرد: همزمان با برگزاری مراسم ویژه عید قربان گشتهای ضد سرقت پلیس پایتخت در مناطق مختلف حضور پر رنگ خواهند داشت.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیدات ویژه پلیس پیشگیری پایتخت برای نمازگزاران عید قربان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..