تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار کودکان و بزرگسالان توان خواه ذهنی در نمایشگاه یک قاچ نقاشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این نمایشگاه 85 اثر در ابعاد متفاوت با استفاده از تکنیک پاستل، گواش و کلاژ به سرپرستی الهام موسیوند نمایش با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 جمعه 2 شهریور ساعت 16 در نگارخانه فرهنگسرای شفق افتتاح می‌شود.

موسیوند با کشف توانایی‌ها و خلاقیت های فردی، زمینه رشد بیشتر خلاقیت ها و توانایی های ذهنی و ارتباط اجتماعی هریک از افراد حاضر در این نمایشگاه را فراهم ساخته است که این توانایی ها با آموزش‌های اجتماعی، روانشناسانه فردی و حسی با استفاده از تصاویر، انیمیشن و عناصر بیرونی و طبیعی و براساس هنرنقاشی رشد و هدایت حاصل شده است.

آثار نیما نرثی، آروین عابدین، نیلوفر روحانی، نگار حرب، علیرضا متولیان، نیلوفر شهیدی، میعاد عرب، محمد کاظم زاده، شکوفه کورکی، دارا داداشی، نسترن پور مقدم، امیراعلا حداد، ژینا گرگانی، علیرضا راستی فر، مهدی رحمدل، امید جانبازان، نرگس روشن اخگر، داریوش افشار، امیده مردی، نیلوفر زرگری فومنی، طناز پورعامری، بهاره فرشباف، محمدابراهیم پودراتچی، هلیا مجیدزاده، محدثه فتحعلیان و کاوه شفیعی در معرض دید است.

همچنین علی گلباز عضو رسمی انجمن نقاشان ایران و شقایق احمدیان نیز با ارائه آثار خود در این نمایشگاه حضور دارند.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه یاد شده می‌توانند تا 13شهریور از ساعت 9 تا 20 به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان 21 بوستان شفق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88554018تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار کودکان و بزرگسالان توان خواه ذهنی در نمایشگاه یک قاچ نقاشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..