تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور تنیسور خراسانی در جمع ۸ نفربرتر کشور

حضور تنیسور خراسانی در جمع ۸ نفربرتر کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسابقات قهرمان کشوری زیر ۱۶ و ۱۸ سال دختران به میزبانی کرمان از ۲۶ مرداد ماه سال جاری آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

آیلی گودرزی و تینا زنگویی در زیر ۱۸ سال و هانا اثنی‌عشری در رده سنی زیر ۱۶ سال نمایندگان خراسان رضوی در این دوره از مسابقات بودند؛ زنگویی و اثنی‌عشری با واگذاری بازی خود از حضور به جمع نفرات برتر بازماندند؛ گودرزی با پیروزی مقابل حریفی از قزوین به جمع ۸ نفر برتر راه یافت.

انتهای پیام//ع.ع

آیلی گوردزی،یکی از ۸ تنیسور برتر کشور شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور تنیسور خراسانی در جمع ۸ نفربرتر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..