تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه روند آموزشی رایگان ازدواج در خراسان رضوی

ادامه روند آموزشی رایگان ازدواج در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این کلاس‌ها از 22 مرداد تا 29 مرداد دراستان آغاز شده بود و میزبان تمام زوج‌های مراجعه کننده است.

مجید پوررضایی افزود: با توجه به استقبال خوب و پرشوری که از این طرح شده است و به دلیل کمبود گنجایش پذیرش در هفته گذشته تصمیم بر این شد که فعالیت کارگاه‌های اموزشی تمدید شود تا جوابگوی همه ثبت نام کنندگان در دوره‌ها باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مراکزی که در این زمینه در استان فعالیت رایگان دارند پنج مرکز تخصصی در مشهد و دو مرکز در نیشابور است.

وی افزود:هدف از برگزاری این برنامه‌ها ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه، بهنگام، پایدار، مهار آسیب‌های اجتماعی، دانش افزایی، توانمندسازی و ارتقای آگاهی‌های جوانان در آستانه ازدواج است.

انتهای خبر// د.ف          

برگزاری کارگاههای آموزشی ازدواج در خراسان رضوی تا هشتم شهریور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه روند آموزشی رایگان ازدواج در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..