تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساختمان پلاتوی شهرستان مریوان کلنگ زنی شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال قلعه شاخانی در مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان پلاتو مریوان گفت: این ساختمان در ۲ طبقه به مساحت ۲۶۵ مترمربع با هدف توسعه فضا‌های فرهنگی و ایجاد مکانی دائمی برای دبیرخانه تئاتر خیابانی مریوان احداث می‌شود.
وی افزود: طبقه اول این ساختمان شامل بلاک باکس ۱۳۰ نفره و دو اتاق آماده سازی گریم، انبار، سرویس بهداشتی و اتاق فرمان است و همچنین طبقه دوم این ساختمان نیز برای دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان تخصیص داده شده است.
قلعه شاخانی از پیش بینی ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل و ساخت این پروژه خبر داد و افزود: ۱۴۵ میلیون تومان از این میزان اعتبار از اسناد خزانه سال ۹۶ و مابقی آن نیز از سوی فرمانداری شهرستان مریوان تقبل شده است.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در پایان با بیان اینکه از هفته آینده عملیات احداث این پروژه اجرایی می‌شود، عنوان کرد: محل اعتبارات این پروژه استانی است و به شرط تخصیص اعتبارات امیدواریم همزمان با چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان شاهد افتتاح ساختمان پلاتو باشیم.
انتهای پیام/م

کلنگ زنی ساختمان پلاتوی شهرستان مریوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساختمان پلاتوی شهرستان مریوان کلنگ زنی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..