تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نخستین نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور در مریوان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئوف جهانی دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه و ورکشاپ کارتون و کاریکاتور مریوان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حمایت موسسه مطبوعاتی کورده واری و شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه ۳۵ اثر از هنرمندان شاخص کردستانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است و تا سوم شهریور ماه دایر خواهد بود.
جهانی بیان کرد: در کنار برپایی این نمایشگاه برای نخستین بار در شهرستان مریوان شاهد ورکشاپ آموزشی کارتون و کاریکاتور با حضور امیر سهیلی و خبات ساعدی از اساتید انجمن کارتون و کاریکاتور هستیم و در این ورکشاپ مبانی ایده پردازی در کارتون و تاریخچه کارتون مطبوعاتی تدریس خواهد شد.
گفتنی است؛ در نخستین نمایشگاه کارتون و کاریکاتور مریوان آثاری از هنرمندان نام آشنای کردستانی همچون امیر سهیلی، محمد سامان صولی، سیامک غلامی، کاوه رضاقلی، محدثه گلمحمدی، رضا احمدیاری، روژینا فطانت، صدف گلشنی، خبات ساعدی، ژاله یوسفی نژاد، سامان جعفری و همچنین چهار اثر از عباس احمدی کارتونیست مریوانی ارایه شده است.
انتهای پیام/م

نخستین نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور در مریوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نخستین نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور در مریوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..