تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید خبرنگاران از پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان+ تصاویر

ساعت: 13:16 منتشر شده در مورخ: 1397/05/30 شناسه خبر: 1400600

قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان به منظور محرومیت‌زدایی در روستاها اقدام به اجرای پروژه‌های عمرانی می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; خبرنگاران از 6 پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت این قرارگاه در مناطق محروم استان قرار گرفتند.

اجرای دو پروژه عمرانی در روستای سالار آباد که پروژه آب و احداث راه ارتباطی این روستا است که عملیات آب رسانی به اتمام رسیده و عملیات احداث راه ارتباطی نیز در دست اقدام است.

مطالعات اجرای پروژه احداث راه این روستا در سال 96 انجام شده و در حال حاضر این پروژه در مرحله زیر‌سازی و احداث پل قرار دارد.

فرشاد پیری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با اشاره به پروژه آب رسانی روستای سالار آباد افزود: مخزن 20 هزار لیتری در این روستا قرار داده شده و خط انتقال و احداث حوزچه و اجرای شبکه توزیع نیز انجام شده است.

بازدید خبرنگاران از پروژه های پیشرفت و آبادانی

وی با اشاره به اینکه 80 میلیون تومان برآورد هزینه این پروژه بود که 50 میلیون تومان توسط قرارگاه هزینه شده است گفت: اهالی این روستا در اجرای پروژه مشارکت خوبی داشتند که تا به امروز نیز 10 میلیون تومان مشارکت اهالی مردم این روستا بوده است.

پیری خاطر نشان کرد: 17 میلیون تومان هزینه مخزن آب بود که توسط شرکت آب فاضلاب روستایی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در 100 هکتار از زمین‌های کشاورزی این روستا گندم تولید می‌شود که اگر این روستا خالی از سکنه می‌شد کشت این میزان گندم قطعا انجام وجود نداشت.

بازدید خبرنگاران از پروژه های پیشرفت و آبادانی

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه 5 خانوار مهاجرت معکوس به این روستا انجام شده است افزود: احداث راه ارتباطی این روستا که نزدیک به دو کیلومتر بوده و برآورد اعتبار این پروژه نیز 200 میلیون تومان است.

وی عنوان کرد: با همت اداره راهداری و قرار دادن ماشین آلات در اختیار قرارگاه عملیات احداث راه ارتباطی این روستا آغاز شده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

پیری خاطر نشان کرد: براساس اظهارات اهالی روستا در سالهای گذشته سه نفر در راه ارتباطی این روستا جان خود را از دست دادند.

بازدید خبرنگاران از پروژه های پیشرفت و آبادانی

اجرای دو پروژه در روستای حاجی سیران و حل مشکل آب شرب این روستا و احداث خانه عالم از دیگر پروژه‌های قرارگاه بود که توسط خبرنگاران بازدید شد.

پیری با اشاره به پایدار سازی آب شرب در این روستا افزود: آب شرب این روستا به لحاظ بهداشتی مشکل داشت که برطرف شد.

وی افزود: در روستای قبله بلاغی که مرکز دهستان قره پشتلو است خانه عالم در حال احداث بوده و حل مشکل آب این روستا نیز در دست اقدام است.

بازدید خبرنگاران از پروژه های پیشرفت و آبادانی

بازدید خبرنگاران از پروژه های پیشرفت و آبادانی

همچنین خبرنگاران از پروژه احداث پل در روستای بهرام بیگ و خانه عالم این روستا بازدید کردند که پروژه خانه عالم این روستا نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

پیری با اشاره به اینکه این پروژه‌ها تنها گوشه‌ای از فعالیت این قرارگاه در مناطق محروم است افزود: فعالیت این قرارگاه در سطح روستاها بسیار وسیع بوده که این قرارگاه در مناطق روستایی محروم ماهنشان که بیشترین محرومیت را دارند اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید خبرنگاران از پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..