تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت نان بر مدار بلاتکلیفی / اتحادیه نانوایان تبریز در انتظار بخشنامه پرداخت یارانه

ساعت: 20:18 منتشر شده در مورخ: 1397/05/30 شناسه خبر: 1400757

رئیس اتحادیه نانوایان استان گفت: در حال حاضر بخشنامه پرداخت یارانه به نانوایی‌ها برای ما نیامده و زمانیکه بخشنامه آن به ما ابلاغ شود درباره آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آناج: آذر ماه سال گذشته بود که رئیس اتاق اصناف تهران خبر از احتمال پرداخت یارانه به نانوایی‌ها برای جلوگیری از افزایش قیمت نان داد، موضوعی که تا به امروز عملی نشده است.

 حسن درودیان طی گفت‌وگویی با اشاره به توقف افزایش قیمت نان در سراسر کشور گفت: موضوع افزایش قیمت نان و وزن چانه نان دوباره در شورای آرد و نان بررسی می‌شود تا در صورت عدم افزایش قیمت نان به نانوایان یارانه آرد پرداخت شود.

وی در مورد دلایل توقف افزایش قیمت نان گفت: توقف افزایش قیمت نان در سراسر کشور به دستور رئیس جمهور برای بررسی مجدد قیمت نان و کاهش وزن چانه نان سنتی اتفاق افتاد.

رئیس بازرسی اتاق اصناف تهران افزود: در نرخ‌نامه جدید اتحادیه نانوایان تهران وزن چانه نان کاهش یافته بود که با دستوری که رئیس جمهور به وزیر صنعت داده مقرر شده هم قیمت و هم وزن چانه نان مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: به دنبال این اتفاق به اتحادیه‌های سراسر کشور ابلاغ شد تا افزایش قیمت نان در نانوایی‌ها اعمال نشود.

درودیان اظهار داشت: قرار است بررسی مجدد قیمت نان و وزن چانه نان را شورای آرد و نان انجام دهد و حتی پیشنهاداتی داده شده مبنی بر اینکه در صورت عدم افزایش قیمت نان، یارانه آرد به نانوایی‌های سراسر کشور داده شود.

رئیس بازرسی اتاق اصناف تهران بیان داشت: بنابراین ممکن است در جلسه بعدی ستاد تنظیم بازار موضوع پرداخت یارانه آرد به نانوایی‌‌ها مورد تایید قرار گیرد و به این ترتیب از افزایش قیمت نان جلوگیری شود.

رئیس اتحادیه نانوایان تبریز: بخشنامه پرداخت یارانه به ما ابلاغ نشده است

با وجود گذشت 9 ماه از این خبر اما همچنان خبری از پرداخت یارانه به نانوایی‌ها وجود ندارد و رئیس اتحادیه نانوایان تبریز از عدم ابلاغ چنین بخشنامه‌ای خبر داده است.

محمد عباسوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج در پاسخ به این سوال که آیا یارانه دولت به نانوایان جهت جلوگیری از افزایش قیمت نان پرداخت شده یا خیر، گفت: فعلا بخشنامه این موضوع برای ما نیامده و زمانیکه بخشنامه آن به ما ابلاغ شود درباره آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا از کم و کیف اجرای این طرح خبر دارد، تصریح کرد: فعلا خبری از این مساله نیست و زمانیکه بخشنامه ابلاغ شود برای ما هم نحوه پرداخت مشخص خواهد شد.

با این حال باید دید راهکار دولت برای عدم افزایش قیمت و یا کاهش وزن نان چیست و آیا یارانه وعده داده شده به نانوایان پرداخت خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت نان بر مدار بلاتکلیفی / اتحادیه نانوایان تبریز در انتظار بخشنامه پرداخت یارانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..