تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت استان اردبیل

ساعت: 19:17 منتشر شده در مورخ: 1397/05/30 شناسه خبر: 1400708

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین حوزه سلامت استان در بخش سلامت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، قدرت اخوان اکبری امروز با بیان اینکه عمده خیرات خیرین به صورت اهدای زمین بوده است، اظهار داشت: در یک مورد یکی از واقفان زمین پنج هکتاری خود را که بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان قمیت گذاری شده بود جهت احداث بیمارستان وقف کرده که هم اکنون کار احداث آن به همت خیرین استان شروع شده است.

وی مشارکت و همراهی خیرین سلامت در حوزه درمان و بهداشت استان را ارزشمند و در روند توسعه درمانی استان تاثیرگذار خواند و ادامه داد: در این خصوص مجمع خیرین سلامت استان مشارکت و حمایت های مطلوبی به دانشگاه علوم پزشکی کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت اجرایی طرح بیمارستان سوانح و سوختگی اردبیل اضافه کرد: پروژه تروما در آخرین مراحل اجرایی و تجهز بوده و در صورت اتمام این پروژه امسال به بهره برداری می رسد.

اخوان اکبری با اشاره به اینکه 2 هزار تخت بیمارستانی در این استان وجود دارد افزود: ۲۰ درصد تخت های درمانی این استان طی دو سال گذشته افزوده شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های درمانی متعددی در سطح استان اردبیل در حال اجرا و یا فراهم شدن مقدمات اجرایی است، تصریح کرد: در صورت اتمام و بهره برداری از این طرح ها تخت درمانی در استان افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام را توسعه و گسترش خدمات درمانی در استان ها و مناطق محروم برشمرد و یادآور شد: در این راستا با حمایت مجمع خیرین سلامت گام های مثبتی در بسط و توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم و حاشیه نشین برداشته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..