تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز عید قربان در 13 بقعه و امامزاده اردبیل برگزار می شود

ساعت: 19:17 منتشر شده در مورخ: 1397/05/30 شناسه خبر: 1400713

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: نماز عید قربان در ۱۳ بقعه و امامزاده شاخص در سطح استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب ظهر امروز اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده همزمان با نهم ذی‌الحجه روز عرفه و نیز در روز عید قربان، آئین قرائت دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نماز عید قربان در 13 بقعه و امامزاده شاخص در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: این آئین معنوی و مذهبی همزمان با سراسر کشور در صبح روز چهارشنبه 31 مردادماه در امامزادگان استان برگزار خواهد شد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل مهم‌ترین اعمال عید قربان را غسل، شرکت در نماز عید و قربانی کردن و عید قربان را از اعیاد بزرگ امت اسلامی در جهاد دانست و تصریح کرد: نماز عید قربان از ارزش معنوی بالایی برخوردار بوده که با توجه به اهمیت آن همه‌ساله شاهد اقامه این نماز به شکلی گسترده و باشکوه در بقاع متبرکه و امامزادگان استان هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز عید قربان در 13 بقعه و امامزاده اردبیل برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..