تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم روح بخش دعای عرفه فردا در مسجد جامع کردکوی برگزار می شود

ساعت: 14:25 منتشر شده در مورخ: 1397/05/30 شناسه خبر: 1400596

مراسم روح بخش دعای عرفه ساعت 16 عصر امروز سه شنبه در آستانه عید قربان در کردکوی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ مراسم پرفیض دعای عرفه ساعت ۱۶ عصر امروز سه شنبه به همت اداره تبلیغات اسلامی، هیئت رزمندگان اسلام، ستاد نماز جمعه و شورای فرهنگی مسجد جامع با حضور جمع کثیری از مردم فهیم و ولایتمدار در مسجد جامع شهر کردکوی برگزار می‌شود.

اداره تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه کردکوی، هیئت رزمندگان اسلام، شورای فرهنگی مسجد جامع کردکوی از حضور مردم خداجوی کردکوی برای شرکت در این مراسم روحانی دعوت بعمل می آورند.

مراسم نورانی و پرفیض دعای عرفه در مساجد، تکایا، حسینیه ها و دیگر اماکن مذهبی شهرستان کردکوی همزمان برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم روح بخش دعای عرفه فردا در مسجد جامع کردکوی برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..