تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلزله‌ی ۷ ریشتری، ونزوئلا را لرزاند

خبرگزاری فارس: بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) زمین‌لرزه بسیار قدرتمند سواحل ونزوئلا را به لرزه درآورد و موجب شد تا ساکنان شهرهای ساحلی از جمله «کاراکاس» پایتخت این کشور، به خیابان‌ها بیایند.

بنا بر اعلام مرکز زمین شناسی آمریکا (USGS)، برآورد اولیه نشان می‌دهد که این زمین‌لرزه که مرکز آن در نزدیکی شهرهای ساحلی «ایراپا» و «گوئیریا» بوده، ۷.۳ درجه در مقیاس ریشتر قدرت داشته است. قدرت زمین‌لرزه به حدی بوده که تکانه‌های آن تا پایتخت که ۶۲۲ کیلومتر با مرکز زلزله فاصله دارد، احساس شده است.

این زمین لرزه در منطقه‌ای رخ داده که به گفته مرکز زمین‌شناسی آمریکا ساختمان‌های آن در برابر زلزله آسیب‌پذیر هستند. به همین دلیل انتظار می‌رود که این حادثه خسارت مالی و حتی جانی بر جای گذاشته باشد. با این حال، تا این لحظه گزارشی در این مورد منتشر نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلزله‌ی ۷ ریشتری، ونزوئلا را لرزاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..