تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی لاکچری جوان ۱۷ ساله پای کیک تولدش! +عکس

ساعت 24- پسری به دلیل این که خود را خاص جلوه دهد در روز تولدش اقدام به خودکشی کرد.

پسر ۱۷ ساله‌ای در میسوری به علت این که خود را بین دوستانش لاکچری نشان دهد در روز تولدش در مقابل مهمانان اقدام به خودکشی کرد.

وی با قصد این که قرار است کیک را برش دهد توجه مهمانان را به خود جلب کرد و در آخر زمانی که مطمئن شد همه دوربین‌ها به سمت او است تفنگی را از جیب شلوارش بیرون آورد و به سمت پیشانی خود شلیک کرد.

یکی از دوستان صمیمی آرمند لاتیمور به مامورپلیس گفت که شب قبل از تولد آرمند پستی در اینستاگرامش منتشر کرد که مضمون آن (من می‌توانم که در ۱۷ سالگی به خود پایان دهم و محبوب دل‌ها باشم) بود.

وی در ادامه گفت: ما ابتدا به این حرف‌های آرمند توجهی نکردیم و با خود گفتیم این هم شعار جدید او است، اما زمانی که حرکت وحشتناک آرمند را حین برش کیک دیدیم فهمیدیم که حرف هایش جدی بوده و او واقعا قصد خودکشی داشته است.

به گفته مامورپلیس، آرمند قبل از خودکشی در اتاق خوابش نامه‌ای نوشته که گفته بود او این کار را به دلیل این که خاص بودن و لاکچری بودن خود را نشان دهد و تولد خاطره انگیزی داشته باشد انجام داده است.

رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی لاکچری جوان ۱۷ ساله پای کیک تولدش! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..