تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری تسنیم: دور رفت مرحله پلی‌آف مقدماتی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با تساوی خانگی بنفیکا و برتری خارج از خانه آیندهوون آغاز شد.

در مهم‌ترین بازی‌ها، بنفیکا در خانه مقابل پائوک سالونیکی از یونان با تساوی یک بریک متوقف شد. پیتزی در دقیقه45 (از روی نقطه پنالتی) برای بنفیکا و واردا در دقیقه 76 برای پائوک گل زدند.

آیندهوون در زمین باته بوریسوف از بلاروس به برتری 3 بر 2 دست یافت و نیمی از راه صعود به مرحله گروهی را پیمود. همچنین جدال ستاره‌سرخ بلگراد و سالزبورگ به تساوی بدون گل انجامید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..