تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهدیدهای صادقی جواب نداد، پدرم تامین کفالت کرد +تصویر

تهدیدهای صادقی جواب نداد، پدرم تامین کفالت کرد+ تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر فتوره‌چی روز گذشته از بازداشت آزاد شد. او پس از آزادی فعالیت خود در فضای مجازی را از سر گرفت. فتوره‌چی با شکایت محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد یکشنبه این هفته بازداشت شد. امامی به اتهام تهمت، افترا و تشویش اذهان عمومی از او شکایت کرده بود.

پس از انتشار خبر بازداشت فتوره‌چی، محمو صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود توئیت تهدید کننده‌ای منتشر کرد که در صورت عدم آزادی فتوره‌چی  تا ظهر دوشنبه دست به افشاگری می‌زند.

دیروز ظهر صادقی در حساب کاربری خود سه طرح در رابطه با بانک سرمایه و امامی و ارتباط آنان منتشر کرد.البته که این طرح ها  در نگاه اول بسیار گنگ بود چرا که در قسمت هایی از این طرح حروی به شکل حروف الفبایی چینی به چشم می خورد.حالا امروز فتوره‌چی به این کار صادقی واکنش نشان داده است و اعتراض کرده است که چرا آزادی او را به این افشاگری ربط داده اند.

فتوره‌چی در حساب کاربری خود نوشت:

نوشته‌اند«تهدیدهای صادقی جواب داد و فتوره‌چی آزاد شد».
تاجاییکه بنده اطلاع دارم، آزادی با تامین قرار کفالت توسط پدرم و مساعدت منشی شعبه در تسریع روند کار انجام شده و کوچکترین ربطی به توئیت آ.صادقی ندارد.
ایشان و هرکس دیگری هم توئیت نمیکرد،تامین قرار کفالت منجر به آزادی میشد.

ای کاش آقای صادقی اسناد و مدارکشان را قبل از دادگاه به بنده میدادند که ای بسا با توجه به اینکه ایشان مقام رسمی محسوب میشوند، پرونده در لحظه مختومه میشد و کار به قرار و کافلت و ... نمیکشید.

تهدیدهای صادقی جواب نداد، پدرم تامین کفالت کرد+ تصویر

بیشتر بخوانید: واکنش کاربران به تهدید محمود صادقی با هشتگ #ظهر_شد + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهدیدهای صادقی جواب نداد، پدرم تامین کفالت کرد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..