تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف تابستانی در ژاپن! +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همین چندی پیش بود که در اثر گرمای شدید در ژاپن عده ای از شهروندان این کشور جان خود را از دست دادند. درجه هوا که در نزدیکی شهر توکیو به ثبت رسیده بود 41.1 درجه سانتی گراد (105.98 درجه فرنهایت) را نشان می داد که مرگ دست کم 65 نفر را رقم زد. حتی یکی از شهروندان اهل توکیو با قرار دادن چند تکه گوشت خوک روی کاپوت خودروی خود و پختن گوشت ها میزان گرمای شدید هوا را نشان داد.

بارش برف در ژاپن ! + تصاویر

بیشتر بخوانید : کشف حیوان خطرناک در بسته محصول بهداشتی! +فیلم 

اما این تمام ماجرای تابستان امسال در ژاپن نبود. ساکنان منطقه"هوکایدو" ژاپن این هفته با مشاهده نشانه های زمستان کاملا غافلگیر شدند. بارش برف در این جزیره که در شمال ژاپن قرار دارد ساکنان منطقه را غافلگیر کرد. در عکسی که در ارتفاع 1900 متری در کوهستان "دایست سوزان" در تاریخ 17 آگوست تهیه شده است زمین های منطقه را پوشیده از برف نشان می دهد. این در حالی بود که بنا به گزارش sora news24 در همین روز شهروندان شهرهای توکیو و ناگویا به ترتیب دمای هوای 30 و 35 درجه را تجربه می کردند.

بارش برف در ژاپن ! + تصاویر

بارش برف در ژاپن ! + تصاویر

 تصویری از زمستان منطقه هوکایدو

بارش برف در ژاپن ! + تصاویر

انتهای پیام/

بارش اولین برف در ژاپن مردم را غافلگیر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف تابستانی در ژاپن! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..