تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۱۱ میلیون جوان ایران

سلامت نیوز:عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس آمار ایرانیانی که سن ازدواج را رد کرده‌اند بیش از ۱۱ میلیون عنوان و ضمن تذکر به وزیر ورزش و جوانان در این باره، گفت: در این میان تعداد زنان سه برابر مردان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،ناهید تاج الدین در توضیح تذکر کتبی‌اش به وزیر ورزش و جوانان در خصوص دلیل عدم اجرای بند ث ماده ۱۰۲ قانون برنامه ششم که به امضای ۴۹ نماینده قرائت شد، گفت: بر اساس بند "ث" ماده 102 قانون برنامه ششم توسعه دولت موظف است طبق سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده و سند جمعیت مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی با همکاری نهاد‌های ذی‌ربط، به منظور تقویت و تحکیم جامعه‌ای خانواده‌محور و تقویت و تحکیم و تعالی خانواده و کارکردهای اصلی آن، با رعایت شاخص‌های الگو و سبک زندگی اسلامی با ایجاد ساز و کارها و تامین اعتبارات لازم در قالب بودجه سنواتی از ترویج ازدواج موفق، پایدار و آسان، فرزندآوری و تربیت فرزند صالح و ارزش دانستن ازدواج پشتیبانی و حمایت کند .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: این در حالیست که طبق آمار سازمان ثبت احوال کشور بیش از ۱۱ میلیون جوان ایرانی مجرد داریم که سن متعارف ازدواج را رد کرده‌اند و هرگز ازدواج نکرده اند .

وی ادامه داد: طبق آمار دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در سن تجرد قطعی هستند و این تعداد زنان هرگز ازدواج‌ نکردند.

میل به تجرد در جامعه بسیار قوت گرفته است

تاج‌الدین افزود: همچنین در سالهای گذشته نرخ رشد خانوارها ۲.۷ درصد در حالیکه نرخ رشد جمعیت ۱.۲۴ بوده و میل به تجرد در جامعه بسیار قوت گرفته است .

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: بنابراین ضروری است وزارت ورزش و جوانان گزارشی از عملکرد خود در اجرای بند "ث " ماده ۱۰۲ قانون برنامه ششم به نمایندگان مجلس ارائه دهد و نسبت به عدم اجرای برنامه ششم در زمینه حمایت از ترویج ازدواج و ارزش دانستن آن توضیحات لازم را ارائه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۱۱ میلیون جوان ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..