تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوا بر سر مهاجم تیم‌ملی ادامه دارد

دعوا بر سر مهاجم تیم‌ملی ادامه دارد

ورزش > فوتبال ملی - سامان قدوس هنوز بلاتکلیف است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سامان قدوس اخیرا به اسپانیا سفر کرد و گویا با باشگاه اوئسکا به توافق رسید و قرارداد بست. این بازیکن اما پس از آن اعلام کرد توافق با باشگاه اسپانیایی نداشته است. حالا مدیر اجرایی این باشگاه می گوید آنها منتظر حکم فیفا درباره پرونده سامان قدوس هستند. کیندبرگ رئیس باشگاه استرسوندز هم در جواب مدیر اجرایی باشگاه اوئسکا می گوید: «نمی‌دانم او چه کسی است و آنها را نمی‌شناسم. نمی‌توانم تحلیلی درباره این صحبت‌ها داشته باشم! باشگاه اوئسکا اسپانیا هیچ توافقی با باشگاه اوسترسوند و سامان قدوس ندارد.» ظاهرا این دعواها حالا حالاها بر سر سامان ادامه خواهد داشت.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوا بر سر مهاجم تیم‌ملی ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..