تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفر: با برانکو مشکلی نداریم/ به کی‌روش کنایه نمی‌زنم، لیگ ما از بلژیک بهتر است

ساعت24-سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم در هفته پنجم لیگ برتر شرکت کرد.

 وینفرد شفر در این نشست گفت: یادتان است در بازی اول گفتم لیگ سال گذشته خوب بود اما لیگ امسال بهتر است؟ وقتی شما نتیجه بازی قبلی یا هفته دوم را ببینید، خیلی تیم‌ها بهتر از سال قبل بازی می‌کنند و این برای فوتبال ایران بسیار خوب است. وقتی نتیجه بازی آخر پرسپولیس را ببینید، باید در این رابطه بگویم این است که از عملکرد خودمان غافلگیر نشدم. ما چهار لیدرمان را از دست دادیم و چند بازیکن جدید گرفتیم. به بازیکنان جدید و جوان که به اینجا آمده‌اند فشار زیادی وارد می‌شود. بعضی‌هایشان ۴۰۰ فالوئر در اینستاگرام داشتند و الان ۵۰ هزارتا دارند. آنها باید در سطحی بازی کنند که برای استقلال مهم است. ما به بازیکنانمان اعتماد به نفس می‌دهیم و تمرینات خوبی به آنها می‌دهیم. این برای بازیکنان راحت نیست. در آلمان وقتی بازیکنی به بایرن مونیخ می‌رود فضا برای او جدید است. امیدوارم بازی به بازی این اتفاق بیفتد.

او در ادامه گفت: ما بازیکنانی مثل گرو داریم که دیر و با مصدومیت به ما اضافه شد ولی فردا می‌تواند بازی کند. من باید امروز ۱۱ نفر بازی فردا را پیدا کنم. امیدوارم ۱۱ بازیکنی که انتخاب می‌کنم بازی خوبی داشته باشند.

سرمربی استقلال درباره نبودن فرشید باقری در بازی قبلی و ضعف تیم در آن پست گفت: دیروز او در تمرین بود و با او صحبت کردم. به او گفتم تمام بازیکنان و کادر فنی کنار او هستند. او باید این پیغام را به ما بدهد. نمی‌توانم از الان بگویم او فردا بازی می‌کند یا نه. این موضوع بعد از تمرین امروز مشخص می‌شود. او در بازی با تراکتورسازی از بهترین‌های ما بود.

شفر درباره تیم فولاد هم گفت: حریف ما تیم بسیار خوبی است و در ضدحملات خوب کار می‌کند. ما باید به شرایط بازی قبلی برگردیم. در بازی قبلی در ۲۰ دقیقه ابتدایی محکم بازی نکردیم. ما بازی خودمان را از عقب زمین خوب شروع نکردیم. در ۱۹ دقیقه اول، حریف ما بسیار محکم بازی کرد. می‌دانیم که همه مقابل استقلال با بیش از ۱۰۰ درصد توانشان بازی می‌کنند و عملکرد آنها برابر دیگر تیم‌ها معمولی است. این شرایط برای خیلی از بازیکنان جدید است و باید یاد بگیرند. در نیمه اول خوب بازی کردیم ولی گل نزدیم. می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. در بازی تراکتورسازی آنها یک گل به خودی زدند و در بازی با پارس جنوبی ما این کار را کردیم. این یک موضوع طبیعی است. مهم نتیجه پایان فصل است. باید برای گل زدن سخت تلاش کنیم.

او در ادامه درباره دیدار آسیایی تیمش برابر السد گفت: بازی فردا برای مهم است و بازی با السد هفته آینده است. السد یک باخت یک بر صفر داشت. ما فردا بازی‌مان را انجام می‌دهیم. در بازی قبلی بین دو نیمه دو تعویض داشتیم و در نیمه دوم بهتر شدیم. بازیکنانی که تعویض کردیم برای بازی‌های بعدی ما بسیار مهم هستند و این فقط یک تغییر تاکتیکی بود.

سرمربی استقلال در مورد مدافع عراقی که قرار است به استقلال بیاید هم توضیح داد: ما در آلمان راجع به چیزی که وجود خارجی ندارد صحبت نمی‌کنیم. این یک گمانه‌زنی است.

شفر همچنین درباره صحبت‌های هفته پیش برانکو هم گفت: من متوجه نمی‌شوم شما چه چیزی می‌خواهید. شاید با برانکو دوست قدیمی نباشم اما کاملا یکدیگر را می‌شناسیم و به هم احترام می‌گذاریم. ما هیچ مشکلی با هم نداریم. امیدوارم پرسپولیس بازی با الدحیل را ببرد و ما هم پیروز شویم تا چهار بار با هم بازی کنیم. پایان همه این صحبت‌ها فوتبال ایران است. اگر هر دو تیم در آسیا حریفانشان را شکست بدهند برای فوتبال ایران خوب است. هفته بعد من به شما بلیت می‌دهم که بازی ایرانیان در لیگ بلژیک و یونان را ببینید. وقتی که پرسپولیس پیروز شود من بسیار خوشحال می‌شوم. این برای شما رسانه‌ها هم خوب است که دو تیم ایرانی در نیمه‌نهایی باشند. مطمئن باشید برانکو هم همین عقیده را دارد. ما یک جشن بعد از قهرمانی در جام حذفی داشتیم. پرسپولیس و استقلال بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران هستند. این مهم است که هر دو تیم بازیکنان جوان و آینده‌داری داشته باشند. این برای فوتبال ایران خوب است. برانکو کارش را در پرسپولیس خوب انجام داده است.

سرمربی استقلال در خصوص شایعات مبنی بر جدایی حسینی از استقلال هم گفت: این که حسینی به شیراز رفته یک شایعه است، در مورد شایعات صحبت نکنید. استقلال فصل پیش یکی از بهترین تیم‌ها در ایران بود. ما مثل یک خانواده هستیم. استقلال اسم بسیار بسیار بزرگی دارد و من مثل پدر این خانواده هستم. من باید تمام اعضای این تیم را مثل خانواده ببینم که همه کاری برای موفقیت می‌کنند. در هر بازی هر بازیکن یا هر عضو کادر فنی اگر نخواهد برای استقلال کار کند پیش من بیاید و به من بگوید که نمی‌خواهد با استقلال کار کند. من به او می‌گویم یک میلیون دلار بده و از استقلال برو!

او ادامه داد: در بازی با الریان بازی سختی داشتیم. نیمه دوم خیلی خوب بودیم. در عمان هم برابر الهلال بازی کردیم ولی در مقایسه با بازی قبلش چند بازیکن را نداشتیم. حسین حسینی در بازی با الریان بسیار عالی بود. او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ماست. ما مشکل در خط دفاع داشتیم. ما با هم صحبت کردیم و گفتیم که به دروازه‌بانی با تجربه نیاز داریم که با بازیکنان صحبت کند. رحمتی برای موقعیتش و برای بازی با الهلال خیلی جنگید. مهم این است که ما شرایط را عوض کردیم. رحمتی در آن بازی همان کاری را انجام داد که ما می‌خواستیم. او با مدافعان صحبت می‌کرد. ما آن بازی را بردیم و من دوباره دروازه‌بان را تغییر دادم. در بازی با العین حسینی درون دروازه بود. ما دروازه‌بانی نیاز داشتیم که بسیار سریع باشد. برای هر بازی ما فکر می‌کنیم که چه کار باید بکنیم. دوباره می‌گویم ما یک خانواده هستیم. من مسئولیتی در قبال باشگاه دارم. من پدر این خانواده هستم و باید بهترین کار را برای ۳۰ میلیون هوادار انجام دهم. هوادارانی داریم که ۸ ساعت مسافت را طی می‌کنند. من خوشحالم که می‌توانم اینجا کار کنم.

شفر همچنین گفت: بابت کاری که در سال گذشته انجام دادیم خوشحال هستم. با هر کسی که در تیم ما و حتی خارج از این خانواده مشکل درست کند، خیلی سریع و محکم برخورد می‌کنم با این که مهربان هستم. باید به این لباس آبی افتخار کنم. شاید یک نفر از پشت سر مشکلی درست کند. من ۵۰ سال است که در این راهم. من همه چیز را می‌دانم. قبل از این که شخصی بخواهد مشکل درست کند من آن را می‌فهمم. شاید یک بازیکن یا یک عضو کادر فنی خوشحال نباشد که در استقلال است. مشکلی نیست، یک میلیون دلار بدهد و از اینجا برود. من در باشگاه‌های دیگر هم مربی بودم. هر دو دروازه‌بان ما این کیفیت را دارند که در اروپا فوتبال بازی کنند. وقتی که من یک مهاجم خوب را می‌بینم به خبرنگاران آن شهر زنگ می‌زنم و از شخصیت او می‌پرسم. مثلا به من می‌گویند در رسانه‌ها از او مطالبی علیه مربی وجود داشته است. فکر می‌کنید یک مربی این بازیکن را می‌خواهد؟ هیچ‌کس این بازیکن را نمی‌خواهد. من یک دروازه‌بان در آلمان داشتم که بسیار جوان بود. احساس می‌کردم می‌تواند دروازه‌بان ما در آینده باشد اما باید سخت تلاش کند. اسم آن دروازه‌بان الیور کان بود که بهترین دروازه‌بان دنیا شد. مهمت شول هم همین‌طور بود. الان استقلال اولین اهمیت است. اگر کسی می‌خواهد به این باشگاه بیاید باید افتخار کند. این یک درس کلی است و فقط راجع به یک بازیکن نیست.

او ادامه داد: دورتموند در بازی دیشب در دقایق پایانی نتیجه بازی را عوض کرد. تیم ملی بلژیک هم تیم خوبی است. بسیاری از بازیکنان تیم ملی بلژیک خارج از لیگ داخلی‌شان بازی می‌کنند. همین طور دیگر تیم‌های دیگر. لیگ بسیار مهم است و لیگ ما هم خوب است. قبل از این که من این موضوع را بگویم شما باید خودتان این را بگویید.

در پایان خبرنگاری به شفر گفت که او قصد دارد با این صحبت‌ها به کی‌روش کنایه بزند اما شفر پاسخ داد: نه من کنایه‌ای نمی‌زنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفر: با برانکو مشکلی نداریم/ به کی‌روش کنایه نمی‌زنم، لیگ ما از بلژیک بهتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..