تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات آماری صنعت کارگزاری منتشر شد

اطلاعات مقایسه ای صنعت کارگزاری بر اساس خود اظهاری شرکت های کارگزاری عضو کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در گزارش کانون کارگزاران، نمودار رشد تعداد پرسنل صنعت، تعداد دفاتر و تالارهای معاملات در کشور، سطح تحصیلات پرسنل صنعت کارگزاران، سابقه کاری در آخرین شرکت کارگزاری، محل فعالیت پرسنل صنعت کارگزاری و سرمایه شرکت های کارگزاری از سال 93 الی 96 بررسی شده است.

نمودار رشد تعداد پرسنل صنعت کارگزاری از سال 93 الی 96

با بررسی آماری نیروی انسانی فعال در صنعت کارگزاری طی چهار سال گذشته می­توان بیان کرد وضعیت تعداد نیروی انسانی تقریباً ثابت بوده است و تغییر چشم­گیری در تعداد پرسنل ایجاد نشده است. بیشترین تعداد نیروی انسانی فعال در این صنعت مربوط به سال 95 و کمترین مربوط به سال 93 است.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات آماری صنعت کارگزاری منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..