تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هروی: کاراته بهترین تیم کاروان ورزشی ایران در بازی‌ها خواهد بود

هروی: کاراته بهترین تیم کاروان ورزشی ایران در بازی‌ها خواهد بودشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: شرایط تیم ملی کاراته ایده آل است و روی کاغذ هر ۴ نماینده ایران شانس کسب مدال طلا را دارند و این ایستادن روی سکوی قهرمانی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ دور از انتظار نیست و کاراته بهترین تیم کاروان ورزشی ایران در بازی‌ها خواهد بود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

امیدوارم با سربلندی از بازی‌های آسیایی برگردیم

او ادامه داد: امیدورام روی تاتامی جاکارتا نتایجی که مورد انتظار است برای تیم ایران رقم بخورد و با سربلندی از بازی‌های آسیایی برگردیم. در حال حاضر کاراته ایران از نظر فنی و از نظر حمایت مسئولان فدراسیون در شرایط ایده آلی قرار دارد.

حضور سلیمی در داوری آسیا باعث دلگرمی تیم است

هروی در مورد تاثیر داوری در بازی‌های آسیایی گفت: حضور جواد سلیمی در کمیته داوری آسیا و جهان باعث شده که حق بازیکنان ایران در رقابت‌های مختلف ضایع نشود و حضور او برای ملی پوشان و تیم باعث دلگرمی است.

آنالیز کاملی از مبارزه حریفان داریم

سرمربی تیم ملی کاراته مردان رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن را بهترین فرصت برای شناخت حریفان حاضر در بازی‌های آسیایی دانست و گفت: در رقابت‌های مختلفی که امسال حاضر شدیم بازی حریفان را آنالیز کردیم و نگرانی درباره این موضوع نداریم و بر اساس داشته هایمان و آنالیزی که از حریفان دارم هر ۴ ملی پوش ایران را از شانس‌های اصلی کسب مدال طلا می‌دانم.

بهترین نتیجه کاراته در این دوره رقم می‌خورد

هروی عنوان کرد: برای سومین بار است که به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنم و به طور حتم در این دوره بهترین نتیجه را برای کاراته در بازی‌های آسیایی رقم می‌زنیم چرا که شرایط تیم فوق العاده است.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان درباره تاثیر بازی‌های آسیایی در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: هنوز WKF به طور رسمی در این باره صحبتی نکرده است و مبنا را بر تاثیر رقابت‌های کاراته وان می‌گذاریم و با حضور در این مسابقات سعی می‌کنیم سهمیه توکیو را بدست آوریم.

بیشتر بخوانید: 

برگزاری تمرین مردان کاراته کا پیش از اعزام بازی‌های آسیایی جاکارتا

عسگری: هر مبارزه در بازی‌های آسیایی جاکارتا حکم فینال دارد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هروی: کاراته بهترین تیم کاروان ورزشی ایران در بازی‌ها خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..