تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل درصدد عرضه نسل جدید مک بوک ایر و مک مینی است

اپل قصد دارد تا انتهای سال جاری میلادی، نسخه‌ای جدید از لپ‌تاپ مک‌بوک ایر با طراحی جدید و یک مدل حرفه‌ای از کامپیوتر دسکتاپ مک مینی عرضه کند.

بلومبرگ روز گذشته گزارش داد که اپل تا انتهای امسال، کامپیوتر دسکتاپ مک مینی خود را احیا و نسخه‌ای بازطراحی‌شده از لپ‌تاپ مک‌بوک ایر را نیز عرضه خواهد کرد. برخلاف کاهش فروش آیپد در چند سال اخیر، فروش کامپیوترهای اپل به‌ طرزی باورنکردنی در طول سال‌های گذشته تغییر چندانی نداشته است. در واقع از سال ۲۰۱۶ تاکنون کسب‌وکار کامپیوتر اپل پس از آیفون، به‌صورت پیوسته عنوان دومین واحد سخت‌افزاری برتر این شرکت را همچنان حفظ کرده و درآمد آن در چهار فصل مالی گذشته به‌تنهایی بیش از ۲۵ میلیارد دلار بوده است.

Apple

مک مینی، از جمله محصولات محبوب اپل بین مصرف‌کنندگان است که در دوران پیش از تلویزیون‌های هوشمند به آن‌ها کمک می‌کرد تا تلویزیون‌های خود را به دستگاه‌های استریم تبدیل کنند. اما طراحی Mac Mini در طول تقریبا هشت سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است. قیمت این دستگاه که در واقع ارزان‌ترین کامپیوتر دسکتاپ Apple به‌شمار می‌رود، تقریبا از ۵۰۰ دلار آغاز می‌شود. البته از آنجایی که مک مینی به‌همراه مانیتور، صفحه‌کلید یا ماوس عرضه نمی‌شود، این قیمت تا حدودی منطقی به‌نظر می‌رسد. به گزارش بلومبرگ، مدل جدید مک مینی برای کاربران حرفه‌ای‌تر بازاریابی خواهد شد؛ بدین معنی که اپل با این دستگاه درصدد هدف‌گیری همان کاربران دستگاه‌های مک پرو، مک‌بوک پرو و آی‌مک پرو است؛ در نتیجه مک مینی جدید احتمالا از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود که این مسئله می‌تواند موجب افزایش قیمت آن نیز شود.

علاوه بر این، اپل قصد دارد تا سرانجام نسل جدید Macbook Air را نیز معرفی کند؛ دستگاهی که سرعت و عملکرد آن در طول ۱۰ سال گذشته با عرضه‌ی نسل‌های جدید افزایش یافته؛ اما هیچ تغییرات اساسی و قابل توجهی در طراحی آن اعمال نشده است. به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی جدید این لپتاپ مجهز به نمایشگری عریض‌تر با وضوح تصویر رتینا و حاشیه‌های نازک‌تر خواهد بود و طراحی آن در مجموع به دیگر لپ‌تاپ‌های اپل نزدیک‌تر خواهد شد. مک‌بوک ایر با قیمت پایه‌ی ۱۰۰۰ دلاری خود، همیشه ارزان‌ترین لپ‌تاپ اپل در طول سال‌های گذشته محسوب می‌شده است. با این حال، مدل قدرتمندتر مک‌بوک که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، با قیمت تنها ۳۰۰ دلار بیشتر، احتمالا فروش ایر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اپل تاکنون به گزارش بلومبرگ واکنشی نشان نداده است

با وجود آنکه گزارش فوق بر عرضه‌ی نسل جدید دو دستگاه فراموش‌شده‌ی اپل تاکید کرده است؛ اما تا این لحظه هیچ خبری از عرضه‌ی نسخه‌ای تازه از لپ‌تاپ قدیمی و شگفت‌انگیز آی‌بوک منتشر نشده است. کوپرتینونشین‌ها مثل همیشه در رویداد سالانه‌ی ماه سپتامبر از دستگاه‌های تازه‌ی خود، یعنی نسل جدید آیفون‌ها رونمایی خواهند کرد. با این حال، اپل دعوتنامه‌ی این مراسم را هنوز ارسال نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که رویداد امسال این شرکت احتمالا در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل درصدد عرضه نسل جدید مک بوک ایر و مک مینی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..