تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممانعت مایکروسافت از هک سایت‌های جمهوری‌خواهان توسط هکرهای دولتی روس

ممانعت مایکروسافت از هک سایت‌های جمهوری‌خواهان توسط هکرهای دولتی روس

فناوری اطلاعات > اینترنت - واحد هکرهای نخبه اطلاعات ارتش روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 امریکا دخالت کرد، سعی داشت تا به‌طور عمیق‌تری وارد سیاست آمریکا شود اما ظاهراً مایکروسافت مانع از این کارشده است.

به گزارش خبرآنلاین، «براد اسمیث» پرزیدنت مایکروسافت ضمن فاش ساختن این موضوع توضیح داد: روس‌ها 6 وب‌سایت مشابه سایت‌های سیاسیون، اعضای سنا و حتی خود مایکروسافت را ایجاد کردند  تا به هدفشان که کلیک کاربران روی اخبار جعلی بود برسند.{لینک}

سپس هکرهای دولتی روس از طریق کلیک، اطلاعات کاربرانی که از این سایت‌ها بازدید می‌کردند را سرقت می‌کردند. کاری که مایکروسافت در این زمینه انجام داد، به گفته اسمیث، شناسایی و از کار انداختن این‌گونه سایت‌هایی که تنها چند هفته عمر داشتند؛ بود.

البته مایکروسافت تأکید کرده است که شواهدی مبنی بر سرقت دیتای کاربران یا یک حمله سازمان‌یافته از طریق این سایت‌ها نیافته اما با حکم دادگاه 6 دامنه کشف شده را مسدود کرده که نامشان در زیر دیده می‌شود.

بر اساس مدارک موجود هکرهای fancy Bear یا APT28 مستقیماً زیر نظر سازمان GRU کار می‌کنند که به گفته «مایکل سولمِیِر» مقام سابق سایبری در پنتاگون و استاد فعلی دانشگاه هاروارد، تلاش‌های سرویس امنیتی روسیه نشان می‌دهد آن‌ها دنبال هدف وسیع‌تری برای تغییر گفتمان سیاسی در آمریکا بوده‌اند.

ممانعت مایکروسافت از هک سایت‌های جمهوری‌خواهان توسط هکرهای دولتی روس

ممانعت مایکروسافت از هک سایت‌های جمهوری‌خواهان توسط هکرهای دولتی روس

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممانعت مایکروسافت از هک سایت‌های جمهوری‌خواهان توسط هکرهای دولتی روس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..