تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارک ECC نشان می‌دهد که Apple Watch 4 در شش مدل تولید و عرضه خواهد شد

مدارک ECC نشان می‌دهد که Apple Watch 4 در شش مدل تولید و عرضه خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته اقتصادی اوراسیا (ECC) اعلام کرد که شرکت اپل در حال کار روی نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود است. شش ساعت هوشمند از سری ساعت‌های Apple Watch 4 در این کمیته به شماره مدل‌های A1977, A1978, A1975, A1976, A2007, و A2008 به ثبت رسیدند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل ساعت‌های هوشمند خود را با سایزهای 38 و 42 میلیمتر تولید خواهد کرد اما سایز صفحه نمایش آن‌ها را تا 15 درصد افزایش خواهد داد. با این نسبت سایز صفحه نمایش Apple Watch 4 به 1.57 یا 1.78 اینچ خواهد رسید. حاشیه‌های این ساعت‌های هوشمند قرار است کاهش یابند و به همین دلیل است که سایز صفحه نمایش تغییر خواهد کرد.

همه ساعت‌های هوشمند نسل بعد اپل با سیستم عامل watchOS 5 راهی بازار خواهند شد؛ نرم‌افزاری که در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد. قرار است سیستم عامل ساعت‌های هوشمند Apple Watch 4 با حالت بی‌سیم (walkie-talkie)، دستیار Siri و نوتیفیکیشن‌ها، پادکست‌ها و حالت تمرین جدید روانه بازار شود.

با در نظر گرفتن سری سوم ساعت‌های هوشمند اپل که در ماه سپتامبر سال گذشته رونمایی شدند، انتظار می‌رود تا چند هفته دیگر، دعوتنامه مراسم رونمایی از ساعت‌های هوشمند سری چهارم اپل ارسال شود. همچنین در ماه سپتامبر منتظر رونمایی از سه آیفون جدید از اپل هستیم در نتیجه می‌توان گفت این ماه، ماه بسیار جذابی در زمینه فناوری‌های هوشمند خواهد بود.

مدارک ECC نشان می‌دهد که Apple Watch 4 در شش مدل تولید و عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

اپل در حال تولید Apple Watch 4



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارک ECC نشان می‌دهد که Apple Watch 4 در شش مدل تولید و عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..