تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد شایعات خرید کمپانی تولید ماشین توسط سامسونگ

سامسونگ شایعاتی که اخیرا در مورد ورود این کمپانی به صنعت خودروسازی مطرح شده بود را رد کرد.

به‌تازگی شایعاتی در مورد سامسونگ منتشر شده که اعلام می‌کنند این کمپانی کره‌ای احتمالا قصد دارد به صنعت خودروسازی وارد شود و حالا غول فناوری کره‌ای به این شایعات پاسخ داده است.

در حال حاضر سامسونگ قطعات الکترونیکی مختلفی را برای خودروها تولید می‌کند که این قطعات توسط بسیاری از تولیدکنندگان خودرو در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در شایعات مورد بحث اشاره شده که سامسونگ در واقع با خرید یک کارخانه‌ی تولید خودرو قصد دارد به این صنعت وارد شود. حال کمپانی کره‌ای این شایعه را رد و اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای ورود به صنعت خودروسازی ندارد.

این شایعات در حالی مطرح شد که سامسونگ اخیرا اعلام کرده بود مبلغ قابل توجه ۱۶۰ میلیارد دلاری را در چهار حوزه‌ی کلیدی که در آینده رشد خواهند داشت، سرمایه‌گذاری می‌کند. یکی از این حوزه‌ها، تولید قطعات خودرویی است. حال این خبر به نوعی باعث شده بود تا خبرها و شایعاتی در مورد سامسونگ مطرح شود و بنا به گزارش‌ها، کمپانی مورد اشاره به خرید یک کارخانه‌ی تولید خودرو فکر می‌کند و قصد دارد با ورود به این صنعت خودرو الکتریکی و بدون راننده مخصوص به خود را به فروش برساند.

سامسونگ

سامسونگ کارخانه‌ی تولید خودرو خریداری نمی‌کند

احتمالا برخی از شما می‌دانید که سامسونگ تقریبا دو دهه‌ی قبل به صنعت خودرو وارد شده است. رئیس این کمپانی آقای لی کون‌هی در سال ۱۹۹۴ میلادی یک بخش تولید وسیله‌ی نقلیه به‌نام سامسونگ موتورز راه‌اندازی کرد؛ اما این واحد سامسونگ در بحران مالی آسیا که بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ رخ داد، ورشکست شد. شایان ذکر است که این بخش از کمپانی سامسونگ نهایتا در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی رنو خریداری شد.

برنامه‌های سرمایه‌گذاری Samsung منجر به گمانه‌زنی‌هایی شده که شاید این کمپانی به‌دنبال بازگشت به صنعت خودروسازی باشد و ممکن است برای دستیابی به این هدف به‌دنبال خرید یک شرکت تولیدکننده خودرو باشد. حال سامسونگ این موضوع را برای کارکنان خود تایید کره که برنامه‌ای برای ورود به صنعت مورد بحث و تولید خودرو الکتریکی و خودروهای بدون راننده ندارد.

این کمپانی کره‌ای به عنوان بخشی از برنامه‌های واحد تولید قطعات خودرو خود، همچنان تمرکز خود را بر توسعه‌ی نمایشگرها و چیپ‌‌های مخصوص سیستم‌های کنترل خودروهای بدون راننده معطوف خواهد کرد. سامسونگ به این دلیل انصراف خود را از ورود به صنعت خودروسازی اعلام کرده تا بسیاری از تولیدکنندگان خودرو در سراسر جهان که مشتریان فعلی این کمپانی کره‌ای هستند، برداشت اشتباهی از این شایعات نداشته باشند. کمپانی‌های خودروسازی، قطعات مختلفی را از سامسونگ و شرکت زیرمجموعه این غول کره‌ای هارمن اینترنشنال خریدرای می‌کنند و به همین دلیل ورود این غول کره‌ای به صنعت خودروسازی به‌عنوان یک رقیب باعث خواهد شد تا کمپانی‌های تولیدکننده‌ی خودرو از این بابت احساس نگرانی کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد شایعات خرید کمپانی تولید ماشین توسط سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..