تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصد بعدی کارمند مستعفی بی‌بی‌سی کجاست؟

مقصد بعدی کارمند مستعفی بی‌بی‌سی کجاست؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرداد فرحزاد، مجری و خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی پس از 10 سال سابقه همکاری با این شبکه به گفته خود از این شبکه فارسی زبان استعفا داد. پس از انتشار خبر استعفای او گمانه‌زنی‌های زیادی درباره چرایی این استعفا در ذهن مخاطبان شکل گرفت. برخی علت این استعفا را اجبار دانستند. چرا که پیش از او نیز تعدادی از کارکنان این بخش از شبکه بی‌بی‌سی در ماه های اخیر از این شبکه جدا شده بودند. این استعفاها غالبا پس از آنکه صادق صبا مدیر اسبق بخش فارس بی‌بی‌سی از این شبکه بالاجبار به دلیل انتشار خبرهای رسوایی‎اش اخراج شد بسیار پررنگ شد. مقصد نیروهای مستعفی رادیو فردا و ایران اینترنشال بوده است.

پس از انتشار خبر استعفای فرحزاد احتمال داده می‌شد مقصد بعدی او به مانند سایر همکاران مستعفی‌اش همین رادیو فردا یا  ایران اینترنشنال باشد اما او برای پایان دادن به تمام گانه ‌زنی ها در مصاحبه اخیر خود با یکی از شبکه های ضد انقلاب مطرح کرده است که هدف او هیچ کدام از این دو رسانه نیست و پروژه جدید رسانه‌ای در سر دارد. او حاضر نشده توضیحات بیشتری ارائه دهد و وعده داده است تا 4 هفته دیگر برنامه‌اش را اعلام خواهد کرد. فرحزاد در ضمن این مصاحبه بارها دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی ایران را به زبان آورد.

بیشتر بخوانید: استعفای کارمندان بی‌بی‌سی فارسی ادامه دارد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصد بعدی کارمند مستعفی بی‌بی‌سی کجاست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..