تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین نمایشگرهای سینمای خانگی، ویدئو پروژکتور و ویدئو پلیر سال ۲۰۱۸ اتحادیه EISA

اتحادیه‌ی تصویر و صدا اروپا (EISA)، امسال نیز طبق سنت هر سال خود برترین محصولات بازار تصویر سال ۲۰۱۸ را معرفی کرد.

اتحادیه‌ی تصویر و صدا اروپا (EISA)، هر سال برترین محصولات صوتی و تصویری بازار را انتخاب و معرفی می‌کند. این موسسه‌ی معتبر یکی از شناخته‌شده‌ترین موسساتی است که در سطح جهانی به برترین محصولات توجه نشان می‌دهد.

بیش از ۴۰ سال است که EISA فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت به‌مدد متخصصان و کارشناسان خبره در صنعت صدا و تصویر، با کمک ۵۵ نشریه از ۲۷ کشور جهان، هر سال برترین محصولات این حوزه را بررسی و انتخاب می‌کند. در بخش  معرفی کرد. لازم به‌ذکر است سونی با دریافت ۵ جایزه، به‌عنوان برترین برند سال در صنعت عکاسی و تصویربرداری سال ۲۰۱۸ معرفی شد. کانن با دریافت ۴ جایزه و نیکون با دریافت ۲ جایزه توانستند برترین‌های بازار باشند. در بخش نمایشگر سینمای خانگی و سیستم پخش ویدئویی و ویدئوپروژکتور نیز، برترین محصولات از سوی EISA، انتخاب و بررسی شدند. در ادامه می‌توانید لیست برترین محصولات صنعت نمایشگر سینمای خانگی، ویدئو پلیر و ویدئوپروژکتور سال ۲۰۱۸ را مشاهده کنید.

نوآورانه‌ترین نمایشگر، شارپ:  AQUOS LV-70X500E

شارپ

نمایشگر ۷۰ اینچی LCD شارپ با کیفیت تصویر 8K و رزولوشن ۷۶۸۰x۴۳۲۰ پیکسل (۱۶ برابر رزولوشن Full HD)، تجربه‌ی جدیدی برای کاربران فراهم می‌کند. از بین هشت ورودی HDMI، چهار ورودی به‌طور موازی برای دریافت سیگنال ویدئویی 8K استفاده می‌شود و دو پورت USB نیز با پشتیبانی 8K نیز برای این نمایشگر تصویر در نظر گرفته شده است. LV-70X500E با فناوری پیشرفته‌ی 8K و فناوری Full Array Local dimming برای افزایش کنتراست تصویر و و افزایش کیفیت تصویر برای ویدئوهای UHD HDR طراحی شده است. این نمایشگر جدید با کیفیت تصویر فوق‌العاده، قطعا می‌تواند فصل جدیدی را برای فروش محصولات شارپ رقم بزند.

بهترین تلویزیون‌ مبتنی بر هوش مصنوعی ال‌جی: 65SK9500

ال جی

از بین تلویزیو‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، نمایشگر ال‌جی SK9500 پیشتاز بازار است و در بین نمایشگرهای UHD‌ سال ۲۰۱۸، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد. LG 65SK9500 با کیفیت تصویر Full HD و پشتیبانی از Dolby Vision، از فناوری IPS Nano-Cell و همچنین فناوری Full Array LED Dimming Pro بهره می‌برد؛ و یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی آن بهره‌مندی از هوش مصنوعی قدرتمندی موسوم به AI ThinQ است که از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. محصول قدرتمند ال‌جی می‌تواند از طریق فرمان‌های صوتی که به دستگاه‌های سازگار با گوگل اسیستنت و الکسا آمازون داده می‌شود؛ وظایفی مثل انتخاب کانال تلویزیونی، کم و زیاد کردن صدا و برخی تنظیمات تصویر را به‌انجام برساند. آخرین پلتفرم webOS و Magic Remote، امکان استفاده از تعداد زیادی برنامه‌های استریم تلویزیونی را برای کاربر فراهم می‌کند. LG 65SK9500، تلویزیونی مبتنی بر هوش مصنوعی با اتصالات عالی و ویژگی‌های بصری فوق‌العاده است که نیازهای کاربر را به خوبی برآورده می‌کند.

بهترین ارزش خرید نمایشگر OLED فیلیپس: 55OLED803

فیلیپس

فیلیپس آخرین نمایشگر OLED‌ سال ۲۰۱۸ خود را با موتور تصویر P5 بازطراحی شد‌ه‌ی خود به بازار معرفی کرد و همین رویکرد باعث طراحی نمایشگر ۵۵ اینچی فوق‌العاده‌ای شد. از سوی دیگر قیمت نمایشگر فیلیپس بسیار مناسب  است و خریداران را ترغیب به خرید محصول می‌کند. تلویزیون UHD OLED با کمک نوآوری جدید فیلیپس موسوم به Perfect Natural Realality، به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر استاندارد در محدوده‌ی گستره‌ی دینامیکی را با کیفیت نزدیک به HDR مشاهده کنید. در عین حال، وضوح تصویر عالی، کیفیت رنگ عالی و البته طبیعی و رنگ واقعی مشکی، به‌علاوه‌ی پشتیبانی از آخرین استاندارد HDR10 +، این نمایشگر را به انتخابی عالی برای نمایش محتوای HDR تبدیل می‌کند. همچنین، تکنولوژی منحصربه‌فرد  Ambilight فیلیپس، علاوه‌بر تجربه‌ی بصری فوق‌العاده، کیفیت صدایی قدرتمند ۵۰ وات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نمایشگر قدرتمند با کیفیت صدای مطلوب و فوق‌العاده، که یک تلویزیون هوشمند اندرویدی با امکان پشتیبانی از گوگل اسیستنت دارد، می‌تواند یک گزینه‌ی کامل از نمایشگر تصویر فوق‌العاده را به‌نمایش بگذارد.

بهترین نمایشگر LCD‌ پریمیوم  سامسونگ: 65Q9FN

سامسونگ

یکی از ویژگی‌های بارز و قابل‌توجه تلویزیون‌های QLED سامسونگ، طراحی متفاوت و زیبا و قابلیت نصب بی‌نظیر آنها است. نمایشگر ۶۵ اینچی UHD، به‌غیر از یک کابل اتصال برای One Connect Box که تمامی ورودی‌های الکترونیکی به آن وارد می‌شود، دارای هیچ‌گونه کابل اتصالی دیگری نیست. از طریق حالت Ambient سامسونگ، تلویزیون می‌تواند تصاویر هنری، ویجت‌ها یا تصاویر مورد نظر خودتان را در حالی که هنوز در استندبای است، نمایش بدهد. همچنین به‌لطف تکنولوژی Smart Things می‌تواند به‌عنوان ابزاری هوشمند در خانه‌ هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد. کیفیت تصویر این نمایشگر فوق‌العاده عالی است و با استفاده از تکنولوژی Full Array Local Dimming و پردازش تصویر Q-Engine سامسونگ، تصاویری بسیار با کیفیت را به کاربر نمایش می‌دهد. محتوای تصویری SDR و HDR، شامل HDR10، HDR10 + و HLG، را با گستره‌ی وسیع رنگ، روشنایی بالا رنگ مشکی واقعی به‌نمایش می‌گذارد.

بهترین نمایشگر OLED پریمیوم ال‌جی: OLED65E8

ال جی

ال‌جی با نمایشگر ۶۵ اینچی E8، با کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ی UHD HDR توانست کیفیت تصویر بی‌نظیر و خیره‌کننده‌ای را به‌نمایش بگذارد. پردازشگر مبتنی بر هوش مصنوعی ThinQ ال‌جی با رابط کاربری فوق العاده‌ی  WebOS، تعاملی هوشمند و عالی و video-on-demand را فراهم می‌کنند. فناوری Dolby Atmos برای دکودینگ و پلی‌بک، صدای فوق‌العاده‌ای را برای کاربر به ارمغان می‌آورد، و در عین حال کاربران از تصویر فوق‌العاده‌ی تلویزیون هم با طراحی picture-on-glass لذت می‌برند. ال‌جی با استفاده از طراحی نمایشگر OLED جدید با شفافیت بیشتر و استفاده از موتور Alpha 9، کنتراست تصویر بالاتر و رنگ‌های متنوع‌تری را در این نمایشگر خود ارائه داده است. Dolby Vision هم از طریق دیسک و هم از طریق پلتفرم استریمینگ پشتیبانی می‌شود. همچنین محتوای HDR10 نیز از طریق پردازش تصویر قابل‌توجه LG قابل نمایش است. در بخش تلویزیون OLED پریمیوم، ال‌جی توانست برترین میدان باشد.

برترین تلویزیون سینمای خانگی فیلیپس: 65OLED903

فیلیپس

علاقه‌مندان به سینمای خانگی، تمایل دارند هم از کیفیت تصویر لذت ببرند و هم صدای خوبی را تجربه کنند. نمایشگر ۶۵ اینچی OLED فیلیپس توانست در بخش سینمای خانگی، جایزه‌ی برترین تلویزیون را از آن خود کند. همکاری جدید ال‌جی با متخصصین Bowers & Wilkins، منجر به ساخت ساندبار داخلی با midbass اختصاصی و درایورهای سه گانه‌ی مجزا شد؛ در نهایت کاربران از میدان صوتی قدرتمند و با عمق و جزئیات بیشتر بهره می‌برند. موتور قدرتمند P5 فیلیپس با پردازش تصویر جدید Perfect Natural Reality و امکان کالیبراسیون گسترده و خوب برای کاربر، امکان نمایش محتوای HDR و UHD ( همچنین upscaled SDR) را با سطوح عمیق رنگ مشکی و جزئیات دقیق سایه‌ها، کنتراست چشمگیر و طیف وسیعی از رنگ‌ها ارائه می‌کند. به‌طور کلی، 65OLED903 عملکردی برجسته دارد و با Ambilight-enhanced atmosphere، بهترین کاربری را در Ultra HD Blu-ray و استریمینگ به‌نمایش می‌گذارد.

بیشترین ارزش خرید نمایشگر ال‌سی‌دی: TCL 55DC760

تلویزیون

تلويزيون TCL، نمایشگر میان‌رده‌ی 55 اینچی UHD توانست با بهترین نمایشگر مقرون به‌صرفه با سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو را با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، شامل پخش HDR و ساندبار JBL مجتمع دومنظوره برای تقویت صدا، به نمایش بگذارد. این نمایشگر با توجه به زاویه‌ی دید گسترده و خوبی که دارد برای مشاهده‌ی برنامه‌های وزرشی، فیلم‌های سینمایی و بازی کردن بسیار مناسب است؛ و حتی اگر کاربر در زاویه‌ی دید مناسبی مقابل تلویزیون قرار نگرفته باشد، می‌تواند به‌راحتی نمایشگر را ببیند. رابط کاربری این تلویزیون‌، گزینه‌های تنظیمات خوبی را برای تنظیم تصویر، با توجه به سلیقه‌ی شخصی کاربر در اختیار وی قرار می‌دهد. از سوی دیگر، TCL 55DC760 یک نمایشگر اندرویدی است که از کروم‌کست و گوگل اسیستنت پشتیببانی می‌کند و در نتیجه کاربران امکان کنترل و دسترسی به محتوای آنلاین را در اختیار دارند. همان‌طور که گفته شد، این نمایشگر خانگی با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارد، با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای به‌فروش می‌رسد. طراحی زیبا، مشخصات خوب و امکانات متنوع و گزینه‌های خوب برای اتصال، در کنار قیمت مناسب، TCL 55DC760 را برنده‌ی این بخش کرده است.

بیشترین ارزش خرید ویدو پلیر بلو-ری: SONY UBP-X700

سونی

از نسل دوم سیستم پخش تصویر اولترا ا‌چ‌دی Blu-ray، سونی UBP-X700 توانست در بخش محصولی با بیشترین ارزش خرید، رتبه‌ی اول را از آن خود کند. در بخش UHD HDR، این سیستم می‌‌تواند همه‌ی نیاز کاربر را برای پخش DVD، Blu-ray و حتی SACD پوشش بدهد. در صورت نیاز، در حالتی که خروی اصلی، سیگنال ویدئویی از جمله HDR10 و Dolby Vision را ارسال می‌کند؛ خروجی دوم ΗDMI، می‌تواند فقط صدا را مستقیما به تلویزیون منتقل کند. یکی از ویژگی‌های خوب این سیستم، قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های بی‌سیم است و می‌توند از ویدیو و سرویس‌های صوتی آنلاین از جمله نتفلیکس و یوتیوب، همچنین پخش با کیفیت بالا DLNA پشتیبانی کند. هر تلویزیون 4K، نیاز به سیستم پخش Ultra HD Blu-ray با کیفیت تصویر بالا دارد و با توجه به قیمت‌گذاری دقیق X700، باعث می‌شود این سیستم پخش، در این بخش برنده اعلام شود.

برترین ویدئو پلیر UHD BLU-RAY سری پاناسونیک:  DP-UB9000 

پاناسونیک

پاناسونیک با معرفی محصولات سری DP-UB9000 به دنیای BLU-RAY پیوست. محصولات این سری به‌عنوان برترین سیستم پخش Ultra HD Blu-ray شامل Dolby Vision و HDR10+، به‌علاوه‌ی امکان پخش CD‌ و DVD، همچنین صدای hi-res شامل DSD انتخاب شد. پردازش سفارشی، امکان تنظیمات دقیق و پیشرفته برای کاربر، شرایطی را فراهم می‌کند تا کاربر بتواند هم از عملکرد پخش ویدئو و هم از عملکرد پخش فیلم لذت ببرد.  قابلیت تنظیم و بهینه‌سازی محتوای HDR و بهبود کیفیت محتوای UHD HDR10 ارتقا پیدا کرده است و در عین حال DAC با فرکانس ۷۶۸ کیلوهرتز ۳۲ بیتی نیز تجربه‌ی صدای استریو پریمیومی را برای کاربر فراهم می‌کند. DP-UB9000 با طراحی فوق‌العاده و جنس بدنه‌ی خوب معرفی شده است.

برترین ویدئو پروژکتور پریمیوم : سونی VPL-VW760ES

سونی

ویدئو پروژکتور سونی با لیزر 4K HDR، توانست برترین محصول این بخش باشد. VPL-VW760ES با نمایشگرهای SXRD می‌تواند تصاویر با کیفیت فوق‌العاده شفاف HDR10 و HLG را با شفافیت ۲۰۰۰ لومن به‌نمایش بگذارد. لیزر این ویدئو پروژکتور به فناوری Reality Creation مجهز است که باعث می‌شود بتواند گستره‌ی رنگ‌ وسیعی را با کیفیت Full HD و پخش سه‌بعدی پوشش بدهد. طراحی شاسی این محصول با قدرت زوم ۲.۰۶ برابر نسبت بزرگنمایی مناسب تصویر، خبر از نصب راحت آن می‌دهد. در ویدئوپروژکتورهای 4K سونی توانسته است با معرفی این محصول، حرف اول را بزند و بهترین محصول را در این گروه معرفی کند.

بیشترین ارزش خرید ویدئو پروژکتور: BENQ W1700

ویدئو پروژکتور

ویدئوپروژکتور W1700 در امریکا با کد نام HT2550 شناخته می‌شود. این محصول شرکت BenQ قادر است کیفیت‌های UHD HDR را نمایش دهد. ولی با قیمت محصولات Full HD به‌فروش می‌رسد.  سیستم نوری BenQ دارای یک ابزار Micromirror DLP Digital است که در آن پیکسل‌های Full HD array  به چهار موقعیت در هر فریم منتقل می‌شوند و تجربه UHD را با تصاویری واضح، درخشان و شفاف ارائه می‌دهند. کیفیت رنگ‌ها به‌شکل قابل‌توجهی دقیق هستند و از پخش  سه‌بعدی هم پشتیبانی می‌کند. ویدئو پروژکتور W1700، در کنار نصب ساده، منوی تنظیمات روی نمایشگر ساده و خوبی دارد. با توجه به پشتیبانی از کیفیت UHD و امکانات خوبی که دارد، توانسته است عنوان محصولی با بیشترین ارزش خرید را در این بخش از آن خود کند.

دوربین فیلمبرداری پاناسونیک: LUMIX DC-GH5S

دوربین

این دوربین با سنسور ۱۰.۲ مگاپیکسلی Dual Native‌، می‌تواند تصاویری با گستره‌ی دینامیکی بالا در شرایط نور کم بگیرد؛ و برای فیلمبرداران حرفه‌ای محصولی مناسب محسوب می‌شود. دوربین پاناسونیک قابلیت ضبط 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد و همچنین امکان ضبط کلیپ‌های ۱۰۸۰ پیکسل با فریم‌ریت ۲۴۰ فریم بر ثانیه را نیز ارائه می‌دهد. امکان تصحیح رنگ‌، ابزار‌های کمکی فوکوس و خطوط راه‌راه برای تشخیص میزان نوردهی، بخشی از قابلیت‌های این دوربین هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین نمایشگرهای سینمای خانگی، ویدئو پروژکتور و ویدئو پلیر سال ۲۰۱۸ اتحادیه EISA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..