تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادپیمایی عروسک‌ها در روز عید سعید قربان

یک روز مانده به جشنواره تئاتر عروسکی برگزار می‌شود؛

شادپیمایی عروسک‌ها در روز عید سعید قربانبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شادپیمایی عروسکی هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک، فردا چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه به مناسبت عید سعید قربان از ساعت ۱۷ آغاز می شود.

شادپیمایی امسال همانند شادپیمایی‌های دوره‌های پیشین جشنواره، مقدمه‌ای بر آغاز اجرا‌های جشنواره و خودنمایی عروسک‌ها در آسمان آبی تئاتر است.

شادپیمایی هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی در بوستان آب و آتش از ساعت ۱۷ تا ۲۰ ادامه دارد؛ ولی پیش بینی می شود که گروه‌های نمایشی تا ساعات بعدتر هم در این بوستان حضور داشته باشند.

این راهپیمایی عروسکی امسال هم با وجود شرایط سختی که برگزارکنندگان برای برپایی آن داشتند، مانند دوره‌های پیشین جشنواره برگزار خواهد شد و امید است تا مردم با حضور پرشور خود به این شادپیمایی رنگ و جلا دهند.

اولین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی در مرداد ماه سال ۱۳۶۸ شروع به فعالیت کرد و با دبیری مرضیه برومند در دوره‌های اخیر، پیشرفت چشمگیر جشنواره و کیفیت نمایش‌های عروسکی قابل مشاهده بوده است. از اقدامات تثبیت شده مرضیه برومند می توان به شادپیمایی‌های جشنواره اشاره کرد که التیام بخش فرهنگ نمایش عروسکی بوده و برای ساعتی هم که شده دنیای عروسک‌ها را به نمایش خانواده‌ها می گذارد.

بوستان آب و آتش پذیرای مردم و گروه‌های عروسکی در عید سعید قربان است تا بلکه لحظاتی پرشور و شاد را برای همگان رقم زند. این مراسم برای خانواده‌ها فرصت خوبی است تا در کنار یکدیگر ساعات خوب و خوشی را سپری کنند و با همراهی دیگر گروه‌ها در این شادپیمایی به دنیای عروسک‌ها روح و زندگی ببخشند تا کاراکتر و جایگاهشان بار دیگر در ذهن مردم تثبیت شود.

هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک از یکم شهریور ماه به مدت یک هفته نمایش‌های خود را به صحنه می‌برد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادپیمایی عروسک‌ها در روز عید سعید قربان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..