تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس کارت‌های گرافیک جدیدی مبتنی بر RTX 2080 و RTX 2080 Ti معرفی کرد

 ایسوس همزمان با رونمایی انویدیا از پردازنده‌های گرافیکی RTX 2080 و RTX 2080 Ti، کارت‌های گرافیکی جدیدی را براساس این پردازنده‌ها معرفی کرد.

ROG، خط تولید اختصاصی گیمینگ ایسوس، پس از رونمایی انویدیا از پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 2080 و GeForce RTX 2080 Ti، سه مدل کارت گرافیکی ROG STRIX ،Dual و Turbo را براساس تراشه‌های یادشده روانه‌ی بازار کرده است، این کارت‌های گرافیک از حافظه‌های پرسرعت GDDR6 و رابط VirtualLink، به منظور ارتباط با نسل بعدی هدست‌های واقعیت مجازی، بهره می‌برند.

تراشه‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX به منظور افزایش عملکرد پردازشی از معماری جدید این شرکت موسوم به Turing استفاده می‌کنند، این معماری با سه فناوری جدید «رهگیری بی‌درنگ پرتو»، «هوش مصنوعی» و «سایه‌زنی قابل برنامه‌نویسی» سازگاری دارد. معماری جدید انویدیا کیفیت بازی‌ها و نرم‌افزارهای رندرینگ را دستخوش تغییرات اساسی خواهد کرد. تراشه‌های گرافیکی RTX 2080‌ و RTX 2080 Ti انویدیا طی رویداد دو روزه‌ی این شرکت موسوم به «GeForce Gaming Celebration» در Palladium کلن آلمان و نمایشگاه Gamescom 2018 رونمایی شدند، در این رویداد جاستین واکر، مدیر بخش GeForce Desktop در انویدیا درباره‌ی همکاری شرکت متبوع خود و ایسوس، چنین گفت:

تراشه‌های GeForce RTX جدید ما با نسل بی‌نظیری از بازی‌ها عرضه می‌شوند که از دیدن آن‌ها به وجد می‌آیید. ما از همکاری مداوم و دیرینه‌ی ایسوس به عنوان یک شرکت باتجربه و خلاق در زمینه‌ی کارت گرافیک به خود می بالیم. بدون شک به‌روزرسانی طراحی کارت‌های گرافیک ایسوس علاوه‌بر پوشش کامل نیازهای گیمینگ، با فناوری‌های خنک‌سازی ویژه، کمک بزرگی به خلق تجربه‌ای جدید از گیمینگ با PC می‌کند.

ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti و ROG Strix GeForce RTX 2080

Asus RTX 2080

Asus ROG Strix GeForce RTX 2080

هر دو مدل ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti و ROG Strix GeForce RTX 2080 از فن‌های جدید حاشیه‌دار ایسوس استفاده می‌کنند، این فن‌ها حاصل همکاری تیم طراحی ROG با واحد تحقیق‌ و‌ توسعه‌ی آن هستند. در فن‌ها‌ی جدید Asus علاوه‌بر کاهش سایز محور فن، پره‌ها بزرگتر شده‌اند و یک حاشیه‌ی محافظتی، کل تیغه‌های فن را در بر می‌گیرند تا کنترل جریان هوا به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد و نویز ناشی از جریان هوا به کمترین میزان کاهش یابد.

سری Dual GeForce RTX 2080 Ti و Dual GeForce RTX 2080

Asus RTX 2080

Dual GeForce RTX 2080 Ti

هر دو مدل جدید سری Dual، از فن‌های لبه‌دار با فناوری 0dB بهره می‌برند و در قسمت محور فن‌ها نیز با بلبرینگ دوگانه تجهیز شده‌اند. همچنین فن‌ها همانند نسل قبل مدل ROG STRIX‌، گواهی ضد نفوذ IP5X را نیز دریافت کرده‌اند. به منظور حفظ استحکام و دفع حرارت نیز، در قسمت پشت کارت گرافیک، یک صفحه‌ی آلومینیومی وجود دارد.

سری Turbo GeForce RTX 2080 Ti و Turbo GeForce RTX 2080

Asus RTX 2080

Turbo GeForce RTX 2080 Ti

سری Turbo نیز علاوه‌بر استفاده از قطعات با کیفیت و استاندارد SAP II، دارای یک فن دمنده با گواهی ضد نفوذ IP5X و طراحی لبه‌های جدید، هستند تا دما به بهترین حالت ممکن کنترل شود. همچنین در سری توربو، نورپردازی Aura را در قسمت کناری برای نخستین بار در خانواده‌ی Turbo شاهد خواهید بود.

فناوری Auto-Extreme

Asus Dual Ball Bearing Fan

فن با بلبرینگ دوگانه و گواهی IP5X

ایسوس اولین و تنها شرکت تولید‌کننده‌ی کارت گرافیک در جهان است که تمامی کارت‌های گرافیک خود را در خط تولید تمام‌خودکار تولید می‌کند، در این خط تولید که Auto-Extreme نام دارد، تمام مراحل تولید توسط ماشین‌های تمام خودکار‌، در محیطی کاملاً ایزوله انجام می‌شود؛ بنابراین خطای انسانی حذف می‌شود و محصولات تولید شده با کیفیت بالایی عرضه خواهند شد. در خط تولید خودکار ایسوس، لحیم‌کاری تمامی قطعات در یک فاز انجام می‌شود تا از فشار حرارتی به قطعات جلوگیری شده و از مواد پاک‌کننده‌ی شیمیایی کمتری برای نظافت بردها در حین پروسه‌ی تولید استفاده شود. نتیجه‌ی استفاده از این روش، علاوه‌بر افزایش دوام، حفظ محیط زیست و بهبود کیفیت در تولید است.

طراحی 2.7 اسلات

آخرین سری کارت‌های گرافیک ROG STRIX و Dual ایسوس از فُرم فکتور 2.7 اسلات بهره می‌برند که این سایز به معنای داشتن هیت سینک‌های قطور تر است، در طراحی هیت‌سینک هرچه حجم بزرگتر باشد، دما بهتر دفع می‌شود. سطح تماس با تراشه‌ی گرافیکی نیز با فناوری MaxContact ایسوس مجهز شده است که سطحی ۱۰ برابر صاف تر نسبت به مدل‌های رایج به وجود می‌آورد که در عمل باعث بهبود دو برابری تماس بهتر تراشه و هیت‌سینک خواهد شد.

Asus Protective Backplate

صفحه‌ی آلومینیومی محافظتی پشت کارت گرافیک

در پایان خاطرنشان می‌کنیم که تمامی مدل‌های جدید ایسوس همزمان با عرضه‌ی رسمی جهانی، در کشور نیز در دسترس کاربران خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس کارت‌های گرافیک جدیدی مبتنی بر RTX 2080 و RTX 2080 Ti معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..