تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک نخست‌وزیر کانادا به مناسبت عید قربان

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا با انتشار یک کلیپ ویدئویی در صفحه توئیتر خود، ضمن ادای سلام به زبان عربی (السلام علیکم) عید قربان را تبریک گفت و تصریح کرد: من و همسرم ( سوفی گرگوار ) بهترین آرزوها را برای مسلمانان کانادا و همه جهان که عید قربان را جشن گرفته‌اند، داریم.

وی در ادامه با بیان این که امروز ما نیز در جشن عید قربان که در حج تجسم یافته است، با جامعه اسلامی کانادا و همه جهان شریک هستیم، گفت: امروز زمان اندیشیدن به درس‌هایی چون ایثار و فداکاری و همدلی با نیازمندان و همچنین، زمانی برای آشنا شدن با نقش مهم جامعه اسلامی در کانادا است.

پیام تبریک نخست‌وزیر کانادا به مناسبت عید قربان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک نخست‌وزیر کانادا به مناسبت عید قربان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..