تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچمدار سامسونگ از تست مقاومت سربلند بیرون آمد +فیلم

پرچمدار سامسونگ از تست مقاومت سربلند بیرون آمد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زک نلسون، یکی از کاربران YouTube که در این شبکه اجتماعی فعالیت و تولید محتوا می‌کند و به عنوان JerryRig شناخته می‌شود، در جدیدترین ویدئویی که در سایت YouTube آپلود کرده، Galaxy Note 9، پرچمدار جدید سامسونگ را مورد تست مقاومت قرار داده است. نلسون برای این کار سعی کرد با چاقو در سطوح مختلف Note 9 خراش ایجاد کند و آن را بشکند.

در این ویدئو، Galaxy Note 9 از خود نقص وخیمی نشان نمی‌دهد. تنها مشکلی که برای این گوشی در طول ویدئوی تست مقاومت پیش آمد، این بود که سطوح کناری، قسمتی از شیشه Gorilla Glass 5 و حسگر اثر انگشت این گوشی با چاقو خراش افتاد. این گوشی در برابر خم شدن با فشار از خود مقاومت نشان داد اما دکمه‌های مختلف آن به راحتی از جای خود بیرون آمدند. نلسون صفحه این گوشی را با شعله فندک حرارت داد اما صفحه آن در قسمتی که فندک گرفته شده بود، سفید شد و پس از چند ثانیه به حالت اول بازگشت. این کاربر YouTube قلم هوشمند سامسونگ، S-Pen را از وسط شکست تا بتواند بورد آن را به همه نشان دهد.

در ادامه، می‌توانید ویدئوی کامل تست مقاومت Galaxy Note 9 را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

تست مقاومت Galaxy Note 9 با چاقو +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچمدار سامسونگ از تست مقاومت سربلند بیرون آمد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..