تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر روز عرفه در اجابت دعا +فیلم

عرفهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز روز عرفه و فرصتی است تا خاشعانه به درگاه الهی روی بیاوریم و از عمق وجود و با تضرع خواستار بخشش گناهان و اشتباهاتمان شویم.

از اعمال بسیار مهم این روز دعا کردن و استغفار و توبه و غسل است؛ زیارت حضرت سیدالشهداء(ع) از دور و نزدیک نیز از افضل اعمال این روز است همچنین قرائت دعایی معروف به دعای امام حسین(ع) در روز عرفه که از زبان حضرت اباعبدالله(ع) بیان شده است، ویژگی مهم دیگر این روز با فضیلت است.

در ادامه ویدئویی از سخنان استاد اخلاق مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی درباره تاثیر روز پرفضیلت عرفه در اجابت دعا مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر روز عرفه در اجابت دعا +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..