تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه از روز عرفه بیشترین بهره را ببریم؟ +اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز نهم ذی‌الحجه مصادف با روز عرفه است؛ روزی پر‌فضیلت که اعمال خاصی در آن توصیه شده است. از جمله مهم‌ترین اعمال این روز خواندن دعای عرفه است که پس از نماز ظهر و عصر خوانده می‌شود. دعای عرفه منسوب به امام حسین‌ (ع)، پیشوای سوم شیعیان است. طبق روایات حسین بن علی‌ (ع) این دعا را در روز عرفه و در صحرای عرفات  و در کنار همراهانش در بیرون خیمه‌ها خوانده‌ است. عرفه و عرفات را به ین خاطر چنین اسمی نهاده‌اند که در این روز، موقعیتی برای اعتراف به گناه در نزد پروردگار پیش می‌آید.

اینفوگرافی زیر  مروری کوتاه بر اعمال مهم روز عرفه دارد.

چگونه در روز عرفه بیشترین بهره را ببریم؟+اینفوگرافیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه از روز عرفه بیشترین بهره را ببریم؟ +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..