تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر زیر‌خاکی و قدیمی از سختی سفر حج در گذشته

تصاویر زیر‌خاکی و قدیمی از سختی سفر حج در گذشته+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها که خیل عظیمی از عاشقان در سفر پر‌فضیلت خانه خدا به سر می‌برند، محرم شده و لبیک‌گویان در کمال آرامش به انجام مناسک حج می‌پردازند. سفر معنوی حج فضایل گسترده‌ای دارد که آن را از دیگر سفرها متمایز می‌کند. همچنین حج تمتع كامل‌ترين ركن اسلام بوده که انواع عبادت ها را در خود جای داده است.

گفتنی است که دوری راه، نامناسب بودن جو و مکان، طولانی بودن فرائض، انجام اعمال خاص با شرایطی ویژه و... از دشواری‌های سفر معنوی حج است که افراد در ایام حج با آن روبه‌رو هستند، اما همه این مصائب نه تنها شوق مسلمانان به انجام این فریضه را کم نمی‌کند بلکه روز به روز بر مشتاقان آن افزوده می‌شود.

در ادامه تصاویری تاریخی از مصائب سفر حج را مشاهده می‌کنید که در قالب فیلم ارائه شده است:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر زیر‌خاکی و قدیمی از سختی سفر حج در گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..