تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام دولت آبادی برای تولد حسین علیزاده

خبرگزاری ایسنا: محمود دولت‌آبادی در پیامی به مناسبت سالگرد تولد حسین علیزاده نوشت: اگر حسین علیزاده "هست" نشده بود، چیزی کم می‌بود در این روزگار.

این نویسنده در یادداشتی که به مناسبت تولد حسین علیزاده - هنرمند آهنگساز و نوازنده - نوشته و در اختیار ایسنا گذاشته، آورده است:

«برخی زادروزها خیر و فرخنده‌اند، از آن میان زادروز هنرمند موسیقی، حسین علیزاده که اگر "هست" نشده بود، چیزی کم می‌بود در این رزوگار که می‌گذرانیم ما. مصداق سخن من درباره حسین علیزاده آثاری‌ است که او آفریده و همچنان در تکاپوی آفریدن است.

امتیاز حسین علیزاده آن است که با ساختن آثاری چون حصار و سواران دشت امید و نی‌نوا به ما گفت زنده‌جوشی زندگی اجتماعی با چه میزان و اندازه‌ای می‌تواند اثربخش بر خلاقیت هنری باشد، همچنین گفت چه ظرفیت و قابلیت‌هایی در موسیقی می‌توان کشف و ارایه کرد بسیار دور و دورتر از نغمه - نواهای خمود و دلگیر که موسیقی به اصطلاح ملی و عملاً "مجلسی" ما را مغلوب کرده است.

پس با سرافرازی زادروز حسین علیزاده را فرخنده‌باد می‌فرستم و آرزومند بهترین‌ها برای وی هستم.

تهران، پایانه مردادماه ١٣٩٧ خورشیدی»

حسین علیزاده از آهنگ‌سازان و نوازندگان صاحب سبک تار و سه‌تار، متولد اول شهریورماه سال ۱۳۳۰ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام دولت آبادی برای تولد حسین علیزاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..