تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جشنواره مالک اشتر در بشاگرد برگزار شد

با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

دومین جشنواره مالک اشتر به منظور تجلیل از برترین های بسیج در بشاگرد برگزار شد‌‌.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان صبح امروز در جشنواره مالک اشتر بسیج که به‌منظور تجلیل از برترین‌های بسیج بشاگرد در سالن اجتماعات فرهنگ وارشاد  برگزار شد اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر به‌عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف فرماندهی معظم کل قوا بوده است که همه‌ساله بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی نیروهای مسلح، به‌منظور توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان و مدیران رده موفق در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

سرهنگ علی نژاد افزود: شما مالک اشتر حضرت آقا واین انقلاب هستی ،باید بتوانی این جایگاه را در نقش مالک اشتر ایفا کنید تا بتوانید در شرایط حساس فرمانده شجاع و دلیری باشید که توانایی مدیریت شرایط را داشته باشید

وی افزود؛از شما فرماندهان و بسیجیان که بازوی این انقلاب و نظام هستی انتظار میرود موتور خدمتگزاری مسئولین را روشن کنید.

وی افزود؛امروزه ما توانستیم با هوشیاری ،تدبیر،بصیرت و فهم بالا  انقلاب ،فرهنگ و تفکر بسیجی را به خارج از مرزهای جغرافیایی انتقال و بیان بکنیم تا بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

پاسدار مظاهر حبشی دبیر اشراف فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگردنیز با اعلام اینکه در این جشنواره از 22 رده اقشار مختلف بسیج تجلیل شد خاطرنشان کرد: ۶ پایگاه مقاومت بسیج، یک فرمانده گردان،یک خانواده شهید،۱مسئول بسیج عشایری،یک خانواده شهید، ۷ معاونت در حوزه‌های مقاومت، یک واحد پیشگام دانش‌آموزی و ۵ معاونت ستاد ناحیه بشاگرد در قالب لوح فردی و سازمانی تجلیل شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جشنواره مالک اشتر در بشاگرد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..