تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره با آمریکا،یعنی فرصت سوزی و انباشت مشکلات/مشکلات اقتصادی شناخته شده است،تنها همت مسئولین را می طلبد

امام جمعه موقت بندرلنگه: مذاکره با امریکا یعنی فرصت سوزی و انباشت مشکلات ،در کشور هیچ بن بستی نیست و مشکلات اقتصادی شناخته شده است،فقط همت مسئولین را می طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام علی عمرانی ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه ، اظهار کرد: سیره مقام معظم رهبری همانند سیره جدشان امام حسین علیه السلام است،هیچ گاه امور را از اصحاب خود پنهان نمی داشت،مقام معظم رهبری هم چندین بار در تریبون عمومی خطاب به مسئولین اعلام داشتند که مردم را در جریان امور قرار دهید و شفاف سازی کنید.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم گفتند: عمده مشکلات اقتصادی اخیر مربوط به عملکرد هاست، همه مشکلات را به تحریم ها ربط ندهیم.

امام جمعه موقت بندرلنگه اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نمی گویم تحریم ها تاثیر ندارند اما اگر عملکردها بهتر و با تدبیر تر و به هنگام تر و قوی تر باشد تاثیر زیادی نخواهند داشت.

عمرانی یادآور شد:نتیجه حرف مقام معظم رهبری که «همه مشکلات را به تحریم ها ربط ندهیم»این است که عملکرد ها درست و بجا نیست،پس باید مقداری مسئولین به فکر باشند و عملکرد ها را درست کنند.

این خطیب نمازجمعه بندرلنگه خاطرنشان کرد: علت اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر فرمودند« جنگ نخواهد شد» به این دلیل است که اولا:ترامپ و دولت امریکا از ضعف ها و ناتوانی ارتش امریکا اگاه هستند.

ثانیا:هدف حمله امریکا به افغانستان و عراق حمله به ایران بود اما پانزده سال است که جرئت نکرده وارد معرکه با ایران شود چرا که قدرتش را نداشت.

سوما: ترامپ صراحتا بیان کرد که طی هفده سال گذشته در منطقه غرب آسیا۱۷میلیارد دلار هزینه کردند اما نتیجه ای نگرفتند، پس بنا بر این جنگ نخواهد شد.

اما اینکه مقام معظم رهبری فرمودند«مذاکره نخواهیم کرد» به این دلیل است که ملت ایران و نظام اسلامی ،از برجام هسته ای آموختند که امریکا تحت هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام عمرانی بیان داشت:تجربه برجام به ملت ایران اموخت که مشکلات کشور در حوزه اقتصادی از طریق مذاکره با امریکا حل نخواهد شد.

وی گفت: مذاکره با امریکا یعنی فرصت سوزی و انباشت مشکلات ،در کشور هیچ بن بستی نیست و مشکلات اقتصادی شناخته شده است،فقط همت مسئولین را می طلبد.

امام جمعه موقت بندرلنگه در پایان گفت: ایران اسلامی۴۰سال است که از گردنه ها و فراز و نشیب های عبور کرده است و به لطف پروردگار و هدایت و درایت های مقام معظم رهبری گردنه های دیگر را پشت سر می گذارنند و نجات پیدا می کنند.

ایشان در پایان به عید قربان اشاره کردند و گفتند: عید قربان عید بندگی و اجتماع عظیم حج نماد وحدت جامعه اسلامی در برابر کفار است.

ایشان ۲۶مرداد سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی را نیز گرامی داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره با آمریکا،یعنی فرصت سوزی و انباشت مشکلات/مشکلات اقتصادی شناخته شده است،تنها همت مسئولین را می طلبد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..