تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس/ فرهاد مجیدی مدرک مربیگری A آسیا گرفت

شماره ۷ افسانه‌ای آبی‌ها از حالا دیگر مدرک مربیگری معتبری دارد که از اسپانیا صادر شده است. تقریبا 4 سال قبل بود که فرهاد مجیدی پس از پایان دوران فوتبالش به انگلستان رفت تا تحت نظر اتحادیه فوتبال انگلستان، سخت ترین تجربه فوتبالی خود برای آموزش مربیگری را پشت سر گذاشت و سرانجام مدرک مربیگری A آسیا را گرفت. او ولی تنها مدتی پس از حضور در این کلاس ها از این گفته که دوره ای را در اسپانیا آغاز کرده. بحث بر سر مدرک مربیگری فرهاد هر روز به سوژه ای بدل شده بود تا اینکه سرانجام او امشب از این مدرک رونمایی کرد. نکته مهم مدرک این است که نه از اسپانیا صادر شده و نه از انگلیس که صادره از ای اف سی و برای امارات است.فرهاد البته برای نشستن روی نیمکت تیم های لیگ برتری باید همچنان کلاس هایش را ادامه دهد و مدرک حرفه ای آسیا را هم بگیرد که دوره های چند مرحله ای و پیچیده دارد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس/ فرهاد مجیدی مدرک مربیگری A آسیا گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..