تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرکسی فساد کرده باید از مردم عذر خواهی کند

صراط:

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی عصر امروز (دوشنبه) در میزگرد "بحران‌های پیش روی ایران" در سالن همایش‌های پیام اظهار داشت: در مورد مسئله امروز ایران چند مسئله با هم تجمیع شده و هم افزایی به وجود می‌آورند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ وی افزود: تیپ اصلاح طلبان و میانه روی کشور که مظهر آن آقای مرحوم هاشمی بودند معتقدند که نباید کشور را در نقطه ناامن و لبه پرتگاه نگه داریم.

مرعشی افزود: به طور قطع و یقین ادامه طولانی مدت بحران‌های ایران و تنش‌ها در روابط خارجی به مصلحت نخواهد بود.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: ما معتقد بودیم با گفتگو و با تعامل با دنیا می‌توان مسائل را حل کرد و متناسب با این امر رییس جمهوری روی کار آمد که این سیاست را در پی گرفت و بیش از نیمی از دولت آقای روحانی صرف سند معتبر برجام شد.

وی با بیان اینکه یک تغییر استراتژیک در آمریکا در حال شکل گیری است، تصریح کرد: این تغییر باعث شده که مذاکره به بن بست برسد، ما در مقابل افرادی که در ایران می‌گفتند نمی‌توان به غرب اعتماد کرد حرفی برای گفتن نداریم و این فرو ریختن ساختار سیاسی دولت است و دولت اگر سر از استخر در نیاورد، سر از بحران در آورده است.

مرعشی ادامه داد: این تحریم‌ها هر چند تحریم سازمان ملل نیست، اما با یک سیستم هوشمند پشتیبانی می‌شوند و با یک تیم کینه توز خیلی مصمم گسترش پیدا می‌کنند، تحریم‌ها هنوز اعمال نشده ولی پیشاپیش آثار خود را گذاشته است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی افزود: نظام ما در شرایطی است که هیچ یک از مسئولان یکدیگر را پشتیبانی نمی‌کنند و یک تشتت و تفرقه در نهادهای حکومتی وجود دارد که بی نظیر است.

وی تصریح کرد: هر برخوردی که قرار است با دنیا داشته باشیم نیازمند وحدت است و باید با هم باشیم.

مرعشی گفت: شرایط اقتصادی برای خانوارها ایرانی سخت شده و حداقل باید یک تورم بالای 50 درصدی را تجربه کنند و این در حالی شکل می‌گیرد که مردم شاهد برخی فسادها و خود محوری ها هستند.

وی با بیان اینکه روحانی قبل از انتخابات سال 96 مقبولیت داشت اما بعد از آن محبوبیت پیدا کرد، گفت: من فکر می کردم محبوبیت آقای روحانی خیلی بدرد کشور خواهد خورد اما نمی دانیم کسانی که روابط رییس جمهور با مردم را تنظیم می کنند چطور آن محبوبیت را ظرف 6 ماه به حداقل رساندند. 

مرعشی ادامه داد: هر کسی قرار است فدا شود باید فدا شود اما ایران باید بماند هر کسی قرار است دست مردم را ببوسد عذرخواهی کند و برود. ما ایران برایمان از هر چیزی مهم تر است.

وی در پایان تصریح کرد: هر کسی خطا و فساد کرده باید پوزش بطلبد، یکبار دیگر باید با مردم آشتی کنیم و مردم را به صحنه برگردانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرکسی فساد کرده باید از مردم عذر خواهی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..