تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته فرهنگي ايران در روسيه برگزار مي شود

به گزارش خبرنگار سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما از مسکو؛ هفته فرهنگی ایران در روسیه، با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه و وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه از 12 تا 18 شهریور در مسکو و اوفا برگزار می شود.

مراسم گشایش هفته فرهنگی ایران در محل مالی تئاتر مسکو با حضور مقاماتی از دو کشور و با اجرای موسیقی، رونمایی از کتاب و برنامه های دیگر برگزار می شود.
در این هفته فرهنگی همچنین گروه های موسیقی؛ هنرمندان فعال در زمینه صنایع دستی، قهوه خانه و سفره خانه سنتی، نقالی و کتاب آرایی برنامه اجرا می کنند.
همچنین چندین فیلم سینمایی و مستند ایرانی با هدف آشنایی مردم روسیه با تاریخ، فرهنگ و هنر ایرانی به نمایش در خواهد آمد.
در حاشیه این مراسم، هیات های فرهنگی از ایران نیز با مقامات فرهنگی روسیه دیدار و گفت و گو خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته فرهنگي ايران در روسيه برگزار مي شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..