تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بولتون خواستار افزایش فشارهای اروپا به ایران شد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است از کشورهای اروپایی خواست فشارها به ایران را افزایش دهند.

به گزارش فارس، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است در مصاحبه با روزنامه جروزالم پست بار دیگر توافق هسته‌ای ایران را فاجعه بار خواند و گفت که واشنگتن با متحدان اروپایی خود برای اعمال فشار بیشتر علیه ایران کار خواهد کرد.

بولتون از مقامات اروپایی متحد آمریکا خواست فشارها علیه ایران را تشدید کنند.

این درحالی است که کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، انگلیس و آلمان از منتقدان سر سخت خروج آمریکا از برجام هستند و خواستار حفظ مناسبات اقتصادی خود با ایران برای حفظ توافق هسته‌ای می‌باشند.

وی افزود: جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی یکی از اولویتهای اصلی سیاست خارجی آمریکا است و یکی از دلایل رئیس جمهور برای خروج از برجام نیز همین دلیل بوده است!

بولتون که روز یک شنبه وارد تل آویو شده است دوبار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و همچنین با «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.

نتانیاهو در نشست خبری روز یک شنبه با بولتون با بیان اینکه وی دوست نزدیک اسرائیلی‌ها است، گفت: «ما دوستی بزرگتر از آمریکا نداریم، آن‌ها هم همین‌طور. سیاست‌ها و منافع ما در قبال سوریه و غزه یکسان است».

وی همچنین مجددا از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای ایران تقدیر کرده و مدعی شد: «او با این کار، حرف دل بسیاری از کشورهای منطقه را زد».

لیبرمن هم در دیدار با بولتون ضمن تشکر از او و حمایت‌های آمریکا گفت: «ما رئیس‌جمهوری همدل در کاخ سفید داریم و دولتی همدل و این مسئله به ما اجازه می‌دهد تا به طور قابل توجهی در مقابل دشمنانمان از شمال و جنوب تحرک داشته باشیم با تشکر از تو جان [بولتون]، شما کمک زیادی به امنیت اسرائیل کرده‌اید.»

بولتون قرار است به اوکراین نیز سفر کند و پس از آن به سوئیس می‌رود و با مقامات روسی دیدار و رایزنی خوهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بولتون خواستار افزایش فشارهای اروپا به ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..