تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال دوری کلودیو براوو از میادین تا پایان فصل

ورزش سه: سایت گل ادعا کرد که کلودیو براوو، دروازه بان منچسترسیتی، ممکن است به دلیل آسیب دیدگی تا پایان فصل از میادین دور باشد.

 براوو در تمرین امروز سیتی دچار آسیب دیدگی شد و اکنون این نگرانی وجود دارد که برای چند ماه نتواند تیمش را همراهی کند.

این دومین مصدومیت جدی بازیکنان سیتی در یک هفته اخیر است. چهارشنبه هفته گذشته بود که کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی، از ناحیه زانو آسیب دید و گفته می شود بین 2 تا 3 ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند. آنطور که سایت گل ادعا کرده، معاینات اولیه روی براوو نشان می دهد که مصدومیت او جدی است.

احتمال دوری کلودیو براوو از میادین تا پایان فصل

خود این دروازه بان شیلیایی هم در صفحه اینستاگرامش نوشت:" اهمیتی ندارد چه اتفاقی رخ داده است یا چقدر امروز بد به نظر می رسد. زندگی ادامه داد و فردا بی تردید بهتر خواهد بود."

در صورتی که مصدومیت براوو جدی باشد، سیتی تا ژانویه تنها یک دروازه بان بزرگسال خواهد داشت و دنیل گریشاو 20 ساله به عنوان ذخیره ادرسون در فهرست سیتی قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال دوری کلودیو براوو از میادین تا پایان فصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..